Call center pentru informaţii la RAT Braşov
00368.800.600 este numărul de telefon pe care Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov îl pune de mâine, 4 ianuarie 2016, la dispoziţia călătorilor pentru a se putea informa rapid şi eficient cu privire la sistemul de transport public de călători din municipiul Braşov, precum şi la serviciile auxiliare oferite de Regie.
Activitatea operatorilor telefonici ai R.A.T. Braşov se va desfăşura zilnic, între orele 7.00 – 16.00, urmând ca în afara acestui interval sesizările sau cererile de informaţii să fie înregistrate şi, în cel mai scurt timp posibil, soluţionate. În perioada imediat următoare se va acorda o atenţie deosebită acordării de sprijin în ceea ce priveşte utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriei, introduse odată cu implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun.
”Ne îndeplinim promisiunea făcută comunităţii braşovene şi tuturor celor care folosesc serviciile oferite de R.A.T. Braşov de a înfiinţa această structură ce asigură o legătură directă de comunicare. Prin intermediul acestui call-center oferim informaţii despre traseele de transport deservite, despre Planul Tarifar şi serviciile auxiliare ale Regiei. Pe măsură ce implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun va înregistra noi etape, operatorii noştri din call-center vor oferi informaţii despre utilizarea şi funcţionarea titlurilor de călătorie nou introduse, precum şi despre modul efectiv de utilizare al noului sistem de e-ticketing”, a declarat directorul general al R.A.T. Braşov, ing. Cristian Radu.
Foarte important de menţionat este faptul că, începând de mâine, numărul de telefon 0368.800.600 va fi singurul la care se vor putea depune sesizări cu privire la activitatea de transport public de călători. Numărul de telefon al call-center-ului R.A.T. Braşov va fi adus la cunoştinţa călătorilor prin diverse modalităţi. Apelurile la numărul de telefon 0368.800.600 sunt taxate la tariful obişnuit al reţelei din care se face apelul.
Tot de mâine, 4 ianuarie, R.A.T. Braşov pune la dispoziţia călătorilor adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, adresă ce este destinată exclusiv depunerii de sesizări şi reclamaţii referitoare la activitatea de transport public de călători în municipiul Braşov. Această adresă de e-mail va fi singura la care se pot transmite petiţiile în format electronic.