Podul de la Brăila, supranumit „Golden Gate de România” trebuie reparat pentru a treia oară VIDEO

0
Publicat:

Podul de la Brăila, cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră, are mai probleme de proiectare.

Șuruburi verificare pe podul de la Brăila. FOTO CNAIR / Facebook
Șuruburi verificare pe podul de la Brăila. FOTO CNAIR / Facebook

Proiectul a avut o valoare de 500 de milioane de euro și a fost realizat din fonduri europene. Însă, „Golden Gate de România” are nevoie de o nouă reparație - a treia în nici măcar un an de la darea în folosință, la 6 iulie 2023.

Şoferii care au trecut pe podul suspendat zilele acestea au constatat cu stupoare că asfaltul este din nou stricat, potrivit Digi24. Asta după ce, în luna aprilie, constructorul a reasfaltat, a treia oară, o bandă întreagă, pe sensul spre Brăila.

Celebrul pod suspendat peste Dunăre, Brăila-Tulcea a fost inaugurat cu mare fast, dar lucrările lasă de dorit. A fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni, au fost înșurubate sute de piulițe de la parapetele podului și s-a intervenit cu lucrări pentru că podul se tasa la urcarea dinspre Brăila.

Nu de puține ori, șoferii au filmat și postat pe rețelele sociale faptul că asfaltul s-a stricat. Oamenii spun că este o bătaie de joc din partea constructorului, că face treabă de mântuială și că folosește materiale de proastă calitate.

Obiectivul nu este recepționat. Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat la 1 noiembrie 2023 că podul suspendat peste Dunăre de la Brăila va fi recepţionat de CNAIR doar când constructorul va remedia, pe cheltuiala lui, toate abaterile constatate. 

De asemenea, pe 2 februarie 2024, ministrul a ţinut să precizeze că, în ciuda problemelor la pod, siguranţa cetăţeanului nu a fost pusă în pericol. 

Brăila



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite