271 de elevi incluşi în seria a III-a a proiectului „Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor din învăţământul liceal prin mijloace inovative”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto arhivă
Foto arhivă

3 grupe de elevi din seria a III-a ECDL încep  programul de formare, în cadrul  proiectului ”Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor din învăţământul liceal prin mijloace inovative ”, după data de 10 ianuarie.

1  271 de elevi din liceele teleormănene vor parcurge activităţile programului de formare (ore de activităţi face to face,  activităţi on-line şi ore de activităţi de examinare din cadul modulelor: utilizarea computerului, editare de test, calcul tabelar, baze de date, prezentari, instrumente on-line) în locaţiile: Liceul Teoretic ”A.I.Cuza” Alexandria, Liceul Pedagogic ”Mircea Scarlat” Alexandria, Colegiul Naţional  ”Al.D.Ghica” Alexandria, Liceul  Tehnologic  ”Virgil Madgearu” Roşiorii de Vede, Colegiul  Naţional  ”Anastasescu” Roşiorii de Vede, Colegiul Tehnic ”Anghel Saligny” Roşiorii de Vede, Colegiul Naţional ”Unirea” Turnu Măgurele, Liceul Tehnologic ”Sf. Haralambie” Turnu Măgurele, Liceul Teoretic Zimnicea şi Liceul Teoretic Videle.

Potrivit datelor furnizate de Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman, până în prezent, 528 de liceeni au parcurs acest program de formare . 263 de elevi au fost incluşi în seria I a proiectului, iar 265 de elevi în seria a II-a.

Proiectul  Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor din învăţământul liceal prin mijloace inovative ” derulat de către Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj, Asociaţia de Prietenie Româno-Franceză ROMFRA şi  SIVECO România SA, are ca obiectiv general susţinerea procesului de modernizare a învăţământului preuniversitar prin extinderea oportunităţilor de învăţare pentru elevi, vizând dezvoltarea competenţelor şi îmbunătăţirea performanţelor şcolare în vederea evitării analfabetismului funcţional prin utilizarea de instrumente informatice inovatoare în procesul de predare-învăţare-evaluare.

Alexandria

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite