Ucigaşul cu Ferrari, un manelist agresiv

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adrian Cocoană, şoferul care a ucis marţi seară un pieton pe trotuar, călcându-l cu un bolid Ferrari, s-a predat şi a fost audiat de procurorii timişoreni. Cocoană era cunoscut în

Adrian Cocoană, şoferul care a ucis marţi seară un pieton pe trotuar, călcându-l cu un bolid Ferrari, s-a predat şi a fost audiat de procurorii timişoreni.

Cocoană era cunoscut în oraş ca fiind un şofer-problemă. Este un mare iubitor de manele, iar în urmă cu câteva luni a fost amendat pentru perturbarea ordinii publice după ce a înjurat un avocat cu care-şi disputa un loc de parcare. "Colegii îl ştiau din trafic pentru stilul agresiv cu care conducea", a declarat comisarul Nicolae Istrat de la Poliţia Rutieră.

Duşan Ivanovici, patronul pizzeriei "Poli", în faţa căreia a avut loc accidentul, spune că "şoferul manelist" era cunoscut pentru "figurile" pe care le făcea cu maşina. De asemenea, Cocoană obişnuia să bea şi apoi să urce la volan.
Lucian Streja, tânărul strivit de Ferrari-ul ucigaş, avea 29 de ani şi lucra ca inginer la o companie multinaţională cu sediul în Timişoara.

Tânăra cu care se plimba Lucian când l-a lovit bolidul era prietena lui, Cristina Rohnean, sora unei judecătoare din oraş. Fata a avut noroc, scăpând cu viaţă în urma accidentului.

Timişoreanul Adrian Cocoană, cel care a ucis un tânăr pe trotuar, era cunoscut ca fiind şofer-problemă

În faţa Parchetului, Cocoană nu a dat niciun semn că îi pare rău pentru viaţa pe care a luat-o. "Adevărul" vă prezintă portretul complet al ucigaşului cu Ferrari şi filmul accidentului.

Poliţiştii de la Poliţia Rutieră Timiş spun că Adrian Cocoană era cunoscut ca "şofer-problemă". A fost amendat pentru provocare de scandal, după ce a înjurat un avocat pentru un loc de parcare.

"Colegii îl ştiau din trafic pentru stilul agresiv în care conducea. Sfida colegii de multe ori", a spus comisarul Nicolae Istrat, de la Poliţia Rutieră. Duşan Ivanovici, patronul pizzeriei Poli, în faţa căreia a avut loc accidentul, spune că Cocoană era cunoscut pentru "figurile" pe care le făcea, dar şi pentru că obişnuia să bea şi apoi să conducă.

Încercare de intimidare

În noaptea în care Cocoană a fost reţinut, mai mulţi indivizi din lumea interlopă dădeau târcoale Palatului Justiţiei încercând să intimideze ziariştii.

Unii au venit la faţa locului cu mai multe maşini de lux, printre care câteva limuzine Mercedes, toate cu numere de înmatriculare TM - "ZEU". Printre ei, Nicolae Vasile Nicolici, zis "Anghel", cu care Cocoană e asociat în firma de imobiliare Nuevas Cassa SRL. Maşina Ferrari era înmatriculată pe firma celor doi.

"Anghel deţine mai multe proprietăţi, printre care o vilă pe strada Lorena 54 în Timişoara, unde vinde maşini de lux, parfumuri, bijuterii, ceasuri şi haine. Obiectele de lux sunt vândute într-un garaj. Printre clienţi sunt persoane cu funcţii importante în administraţie şi în sistemul judiciar", au declarat pentru "Adevărul" surse din Poliţie. Alt asociat al lui Cocoană este Dimitrie Popovici. În momentul accidentului, în Ferrari era o nepoată a lui Popovici, Iasmina.

Maşina nu avea asigurare

Maşina Ferrari, cumpărată cu 400.000 de euro, bani cash, nu avea asigurare CASCO. "Avea pe ea numai extrase de 80 de mii de euro. Problema este că Adi a umblat cu ea fără asigurare Casco, deci pierdem banii pentru că e distrusă toată. Se pierd 400.000 de euro", spune Nicolae Vasile Nicolici, asociatul lui Cocoană. "Pe noi nu ne-a interesat dacă are Casco. Ne-a interesat dacă are RCA şi avea, mai multe nu ştim", a declarat Florin Bolbos, şeful Poliţiei Rutiere.

Tânărul ucis lucrase şi în zone de conflict

Tânărul ucis de Ferrari, Lucian Reja, avea doar 29 de ani şi era un inginer apreciat într-o companie multinaţională cu sediul central la Timişoara. Tânăra cu care se plimba atunci când bolidul a urcat pe trotuar era fosta lui prietenă, Cristina Rohnean, sora unei judecătoare de la instanţele din Timişoara.

Colegii de la compania în care Lucian lucra spun că a fost trimis în mai multe deplasări, unele dintre ele pe perioade lungi, în ţări precum Congo, Thailanda sau altele din zone cu probleme.

"A muncit în zone de conflict şi ţări cu boli foarte multe, chiar cu malarie. Nu a păţit nimic şi îl omoară un inconştient", a povestit unul dintre colegii de muncă ai lui Lucian. Colegi de liceu, de facultate şi de serviciu au programat ieri seară o întâlnire şi un moment de reculegere la locul în care tânărul inginer şi-a pierdut viaţa. (Daniel Dancea)

Filmul accidentului

10 minute înainte de accident: Cocoană şi Iasmina pleacă de la un restaurant de pe Calea Aradului către maşina Ferrari. Câteva persoane susţin că ar fi consumat alcool.

5 minute înainte de accident: "Au trecut pe lângă un prieten al meu din Arad, care are un Ferrari Roşu. Când Cocoană a văzut alt Ferrari, a dat manelele la maxim. El şi prietena lui dădeau din mâini şi strigau la celălalt şofer pentru a-i atrage atenţia", a declarat martorul Sorin Boiangiu.

30 secunde înainte de accident: Inginerul IT, Lucian Reja, de 28 de ani, se îndrepta, pe trotuar, cu prietena lui, către centrul oraşului. În acest timp, la un semafor aflat la 100 de metri în spatele lor, Cocoană aştepta verdele, cu motorul turat la maxim şi manelele urlând.

Accidentul: Cocoană pleacă în trombă la verde. Încearcă să depăşească un taxi, aflat pe banda a doua, intră pe contrasens. Încearcă să revină lovind taxiul, pierde controlul maşinii. Maşina Ferrari a derapat, a ajuns pe partea opusă a bulevardului, şi s-a izbit de borduri. Din şoc s-a ridicat de la sol şi a aterizat pe trotuar peste cei doi tineri.

Fuga: Inginerul IT este prins sub maşină. Adrian Cocoană şi Iasmina Popovici fug imediat din maşină. "Un angajat al meu a traversat strada în fugă. Când a ajuns acolo, în câteva secunde, cei doi nu mai erau. S-au strâns vreo 35 de oameni care au ridicat maşina, dar băiatul de sub ea era terminat", spune Duşan Ivanovici.

Ancheta: La aproape 24 de ore după accident Cocoană se predă. Primeşte mandat de reţinere .

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite