Philip Morris lanseaza in Romania tigarile Chesterfield
0Philip Morris Romania SRL anunta lansarea unei noi marci: Chesterfield. Evenimentul a avut loc in cadrul unei conferinte de vanzari organizate la Sinaia, la care au participat angajati si
Philip Morris Romania SRL anunta lansarea unei noi marci: Chesterfield. Evenimentul a avut loc in cadrul unei conferinte de vanzari organizate la Sinaia, la care au participat angajati si distribuitori ai Philip Morris Romania SRL. "Chesterfield, marca cu o veche si bogata traditie, va fi produsa de fabrica noastra ultramoderna din Otopeni", a declarat Jacek Olczak, Director General al Philip Morris Romania SRL. "Chesterfield vine sa completeze portofoliul nostru actual de marci si va concura pentru a satisface cererea fumatorilor adulti in segmentul de pret mediu", a adaugat el. Chesterfield este disponibil pe piata incepand din 12 august, la pretul de 21.000 lei, in doua variante - Full Flavor si Lights. Lansarea va fi sustinuta printr-o campanie de comunicare puternica, construita in jurul unui mesaj-cheie: distinctia. Marca a fost introdusa pentru prima data in 1912 de Ligget & Myers, numele sau fiind inspirat de Lordul Chesterfield (1694-1773). Faimos pentru intelepciunea sa, Lordul Chesterfield obisnuia sa spuna: "Daca ceva merita sa fie facut, merita sa fie facut bine". Philip Morris International este prezenta in Romania din 1993, cand o mica reprezentanta a fost infiintata la Bucuresti. In 1997, compania si-a demonstrat angajamentul pe termen lung fata de Romania, incepand investitia in fabrica ultramoderna de la Otopeni. Fabrica a fost inaugurata in septembrie 2001, dupa o investitie de peste 100 milioane dolari.