Cum îşi promovează o companie produsele, profitând de crimele din Caracal: „Monstrul ne-a omorât preţurile“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O companie de piese auto din Cluj a trimis un email care notifică eventualii clienţi că monstrul din Caracal le-a ”omorât preţurile”, încercând să promoveze o campanie de reduceri.

”Se pare ca monstrul din Caracal ne-a afectat si pe noi si ne-a omorat preturile, astfel avem reduceri substantiale la peste 20.000 de produse.” 

Acesta este mesajul email-ului trimis de Autoscan, un magazin online de piese şi accesorii auto.

Email-ul a fost postat pe Facebook de mai multi utilizatori, care au reacţionat virulent la încercarea reprezentanţilor firmei de a promova campania de reduceri. ”Ala de la marketing/sales cred că îşi poate semna de acum demisia”, spune un utilizator pe pagina de facebook Autoscan.

Compania a indicat într-un mesaj postat pe pagina sa de facebook că îşi cere scuze pentru email-ul trimis, deoarece acesta ”nu reprezintă poziţia noastră faţă de acest subiect, a fost o greşeală pe care ne-o asumăm. Vă mulţumim pentru înţelegere!”.

Imagine indisponibilă

Autoscan a anunţat şi că oferă clienţilor care au primit acest email un voucher de 20 de lei.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite