FOTO Un motan a pus pe jar American Airlines
0Compania aeriană din SUA, American Airlines, a lansat, ieri, o operaţiune complexă de căutare a unui motan pierdut pe aeroportul John F. Kennedy din New York, în timpul operaţiunilor de evacuare desfăşurate înainte ca uraganul Irene să ajungă pe coasta de est a SUA.
Karen Pascoe şi-a pierdut motanul pe nume Jack, joia trecută, pe aeroportul JFK, în haosul creat odată cu pregătirile dinaintea sosirii uraganului Irene.
Supărată că nu-şi mai găseşte animalul de companie, femeia a tras la răspundere American Airlines (AA) chiar pe pagina de Facebook a operatorului aerian, scrie "New York Daily News".
Reacţia operatorului aerian nu a mulţumit familia Pascoe, motiv pentru care sora lui Karen a creat o pagină de Facebook intitulată "Motanul Jack s-a pierdut printre bagajele AA pe aeroportul JFK". În doar 24 de ore, pagina a atras peste 1.000 de persoane, care la rândul lor au umplut peretele de Facebook al American Airlines cu postări pline de reproşuri la adresa companiei.
Văzând această reacţie a internauţilor, AA a demarat o operaţiune amplă de căutare a motanului Jack şi îi ţine la curent pe cei interesaţi de soarta animalului chiar pe profilul său de Facebook.
Joia trecută, Karen Pascoe, în vârstă de 42 de ani, care locuia East Harlem, aştepta avionul către oraşul San Jose din California, unde urma să se mute odată cu noul loc de muncă pe care îl obţinuse.
Ea îşi luase ambele pisici cu ea, animalele fiind puse în cuşca specială pentru animale din cala avionului. Jack (foto) a dispărut, însă, după ce a fost preluat de la check-in. Totodată, Karen s-a plâns că a reuşit să facă o reclamaţie la AA abia după 60 de ore de la dispariţia motanului.
În prezent, American Airlines - care a reacţionat la reacţiile revoltate de pe internet ale iubitorilor de animale - continuă căutările pentru a-l găsi pe Jack.