Japonia îndeamnă tinerii să consume mai mult alcool

0
0
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

Tinerii din Japonia consumă mai puţin alcool decât părinţii lor, astfel că au fost afectate vânzările de băuturi precum sake (vin de orez). Agenţia naţională de taxe a organizat un concurs naţional, „Sake Viva” pentru a rezolva problema.

Concursul are ca scop să facă băutura mai atractivă, astfel încât tinerii să dorească să o consume. Concursul le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 şi 39 de ani să îşi împărtăşească ideile de afaceri pentru a stimula cererea în rândul generaţiei lor, indiferent dacă este vorba de sake japonez, shochu, whisky, bere sau vin, potrivit BBC.

Organizatorii concursului pentru autoritatea fiscală au spus că noile obiceiuri şi îmbătrânirea populaţiei au dus la o scădere a vânzărilor de alcool.

Ei vor ca participanţii la concurs să vină cu promoţii, branding şi chiar cu planuri de ultimă generaţie care să implice inteligenţa artificială.

Presa japoneză a scris că reacţia a fost mixtă, existând unele critici cu privire la promovarea unui obicei nesănătos. În schimb, alţi tineri au postat online idei excentrice, cum ar fi actriţe celebre care „joacă" rolul de hostess în realitate virtuală în cluburi digitale.

Concurenţii îşi pot prezenta ideile până la sfârşitul lunii septembrie, iar cele mai bune planuri vor fi apoi dezvoltate cu ajutorul experţilor, înainte ca propunerile finale să fie prezentate în noiembrie.

Pe site-ul campaniei se afirmă că piaţa japoneză a alcoolului este în scădere, iar îmbătrânirea demografică a ţării, alături de scăderea ratei natalităţii, este un factor important în acest sens.

Veniturile fiscale provenite din taxele pe alcool s-au redus, de asemenea, de-a lungul anilor. Potrivit cotidianului The Japan Times, acestea reprezentau 5% din veniturile totale în 1980, dar în 2020 se ridică la doar 1,7%.

Mai multe - În lume

Ultimele știri

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite