Trucul inteligent al unei mame pentru a convinge copiii să mănânce legume. Care sunt cele două ingrediente pe care le folosește

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Creveții uscați chinezești și sosul de pește cu trei crabi sunt trucurile inteligente la care apelează o mamă de 25 de ani pentru ca legumele să aibă gust. 

Legumele pot fi mai gustoase dacă folosiți sos de pește FOTO: Arhivă, Adevărul
Legumele pot fi mai gustoase dacă folosiți sos de pește FOTO: Arhivă, Adevărul

„Combinația acestor două ingrediente de condimente scoate în evidență cele mai pure și mai verzi arome în legumele proaspete de orice fel. Le puteți folosi pe legume cu frunze verzi, crucifere precum broccoli sau conopidă, fasole verde... ce-i spune. Tot ce ai nevoie pentru a găti un fel de mâncare de legume plin de umami, ușor, dar complet satisfăcător, sunt legumele pregătite, uleiul de măsline și aceste două ingrediente”, notează yahoo.life.

Rețeta, pas cu pas

Odată ce creveții sunt prăjiți și puteți vedea că uleiul clocotește, aruncați legumele spălate și pregătite (este în regulă dacă sunt încă umede; veți obține un sfârâit frumos) și dați focul la mare.

Se amestecă și se răstoarnă până când sunt acoperite cu ulei și se adaugă două până la patru bucăți generoase de sos de pește (sau mai multe, după gust) pentru o întreagă tigaie de legume.

Se amestecă pentru a se distribui și se lasă să se prăjească puțin. Adăugați suficientă apă în tigaie  pentru a le împiedica să se caramelizeze în continuare. Aburul va găti legumele mai repede și la nivelul dorit de frăgezime. De asemenea, înmoaie sosul de pește.

Lăsați legumele cu un conținut ridicat de apă, cum ar fi spanacul, dovleceii, dovleceii, castraveții, varza Napa și bok choy din Shanghai, descoperite și gătiți până când lichidul s-a evaporat în mare parte.

Pentru un pic de bulion sau sos ușor, adăugați sos de pește și gătiți doar până când verdeața este fragedă-crocantă. Același lucru este valabil și pentru cele care îmi plac ușor carbonizate (fasole verde, broccoli, mazăre snap), chiar și caramelizate, precum varza de Bruxelles.

Doar asigurați-vă că le amestecați des. Pentru alte legume, cum ar fi conopida sau morcovii, le gătesc parțial acoperite cu un capac, permițând să iasă jumătate din abur în timp ce se gătesc până la capăt.

Viață sănătoasă



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite