Televizoarele 3D fascinează publicul

0
0
Oamenii se arată impresionaţi de senzaţiile pe care le au urmărind programe la televizoarele 3D
Oamenii se arată impresionaţi de senzaţiile pe care le au urmărind programe la televizoarele 3D

Oamenii se arată mai impresionaţi de senzaţiile pe care le au urmărind programe la televizoarele 3D din magazine decât de cele pe care le-au încercat într-o sală de cinema unde au rulat pelicule bazate pe astfel de efecte, relevă „The Independent“.

„De când experienţa digitală de înaltă calitate este disponibilă în multe cinematografe, oamenii aşteaptă efecte impresionante, care să justifice taxa de intrare", spune Ross Rubin, director executiv de analiză a industriei 3D la grupul de cercetare de piaţă NPD.

„Televizoarele 3D sunt relativ noi, iar cei care le experimentează în magazine nu plătesc. În plus, aşteptările lor fiind mici, sunt depăşite, de obicei, de experienţa propriu-zisă", adaugă acesta.

Deşi pare un lucru îmbucurător pentru producători, încântarea clienţilor nu duce şi la vânzări mai mari. Un studiu realizat de International 3D Society arată că aproape 60% din adulţii din SUA nu au văzut încă un film 3D. Iar potenţialii cumpărători aşteaptă ca preţurile să scadă sau ca tehnologia să se dezvolte înainte de a achiziţiona un produs. 

Stil de viață


Ultimele știri
Cele mai citite