Yahoo vrea să construiască un competitor pentru Youtube

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Marissa Mayer vrea o platformă video
Marissa Mayer vrea o platformă video

Serviciul video al Google nu a avut un competitor serios de ani de zile, dar se pare că Yahoo ar vrea să îşi încerce norocul. Compania ar putea lansa un serviciu care să concureze cu Youtube, potrivit Re/Code.

Strategia Yahoo este de a lua în considerare plângerile creatorilor de conţinut, care consideră că nu câştigă suficienţi bani pe Youtube.

Marissa Mayer încearcă de ceva timp să crească prezenţa companiei pe care o conduce pe segmentul de Web video. Yahoo a încercat (şi a eşuat) să cumpere site-ul Daily Motion şi a angajat-o pe prezentatoarea de ştiri de televiziune Katie Couric.

Totuşi, de data asta, cei de la Yahoo au decis să joace oarecum murdar. Ei au abordat direct câteva vedete de pe Youtube, dar şi unele reţele mari care în prezent urcă clipuri pe serviciul video al Google.

Directorii Yahoo le-ar fi spus creatorilor şi proprietarilor de conţinut că le pot oferi oferte mai bune decât YouTube, fie prin îmbunătăţirea veniturilor obţinute din publicitate, fie prin garantarea unei rate fixe pentru fiecare clip video în parte.

Deocamdată, Yahoo nu vrea să copieze platforma deschisă a Youtube, ce le permite utilizatorilor să încarce 100 de ore de conţinut video pe minut, ci să fure din creatorii care şi-au făcut un nume acolo.

Se zvoneşte că Yahoo pregăteşte propriul sistem de management pentru platforma video, dar există surse care susţin că gigantul ar putea cumpăra un serviciu video existent, precum Vimeo. 

Marissa Meyer a lucrat la Google înainte de a veni pe postul de director executiv al Yahoo şi a adus cu ea o mulţime de idei bune. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite