TP-Link a lansat serviciul Tapo Care, pentru stocarea video în cloud
0
TP-Link, furnizor de echipamente de reţea pentru utilizatorii individuali şi mediul de afaceri, anunţă lansarea în România a soluţiei Tapo Care, un serviciu cloud storage dedicat camerelor din gama Tapo care suportă funcţii inteligente, pentru un management mai rapid şi pentru a fi mereu la curent cu ceea ce se întâmplă în locuinţa ta.
Serviciul Tapo Care oferă posibilitatea stocării video în cloud timp de 30 de zile, funcţia de detectare a mişcării, detectare a prezenţei unei persoane, semnalarea plânsului copiilor, dar şi a încălcării unei zone de intimitate delimitată anterior.
Tapo este răspunsul TP-Link la cererea tot mai mare pentru soluţii smart home care să fie cât mai simple şi cât mai eficiente din punctul de vedere al costurilor.
Printre produsele vedetă ale gamei Tapo se numără camerele de supraveghere, iar serviciul Tapo Care este compatibil cu aceste dispozitive, în aşa fel încât gestionarea conţinutului să fie cât mai sigură şi mai eficientă.
Atunci când camera Tapo este pornită, toate momentele captate de dispozitiv pot fi stocate de Tapo Care, fără ca utilizatorii să se îngrijoreze cu privire la limitările în ceea ce priveşte spaţiul de stocare. Aceştia pot verifica toate clipurile înregistrate oricum, oriunde, indiferent de statusul camerei, pentru că Tapo oferă acest serviciu de stocare în cloud şi, în acelaşi timp, se asigură că intimitatea şi datele utilizatorilor sunt complet protejate.
În acest an, algoritmul Tapo Care a fost îmbunătăţit pentru a susţine funcţii mai performante, precum detectarea prezenţei oamenilor, identificarea plânsului copiilor sau o zonă de securitate. Detalii despre aceste funcţii:
- detectarea prezenţei persoanelor este o actualizare a funcţionalităţii tradiţionale de detectare a mişcării, regăsită ca implementare pe multe camere de securitate standard. Astfel, utilizatorii pot monitoriza precis mişcarea persoanelor, iar notificările vor fi trimise către smartphone doar atunci când este necesar.
- semnalarea plânsului copiilor; atunci când cel mic plânge, utilizatorii vor primi instantaneu o notificare, pentru a merge să vadă ce se întâmplă.
- protecţia zonei private; TP-Link îşi încurajează clienţii să delimiteze anumite zone pentru a împiedica înregistrarea activităţii în anumite spaţii din care nu se doreşte stocarea informaţiei.
Serviciul Tapo Care este disponibil pentru un trial gratuit în primele 30 de zile, iar pentru a-l accesa utilizatorii trebuie să parcurgă câţiva paşi simpli. Aceştia trebuie să instaleze şi să configureze camera, să intre pe bannerul Tapo Care din aplicaţie, să confirme acordul de utilizare.

Serviciul Tapo Care a fost lansat şi în România şi poate fi acum experimentat în combinaţie cu produsele din gama Tapo. Planurile de abonament disponibile încep de la 17,99 lei lunar şi diferă în funcţie de numărul de dispozitive conectate şi de opţiunile selectate.