Tinerii s-au plictisit deja de Facebook. Spre ce reţele sociale se reorientează
0
Toată lumea ştie că adolescenţii se plictisesc rapid de orice. Acest lucru se aplică şi atunci când vine vorba de platforme sociale, iar Facebook pare că nu mai ţine pasul cu acest segment de vârstă. Tot mai mulţi tineri ”migrează” spre Snapchat şi Instagram.
De-a lungul anilor, au apărut mai multe studii care atestau că media de vârstă a utilizatorilor de pe Facebook a crescut. Cu alte cuvinte, în timp ce părinţii multora dintre noi au devenit activi pe cea mai populară reţea de socializare, adolecenţii au migrat către alte reţele de socializare mai ”cool”. Între timp, Facebook a încercat să fure funcţii din Snapchat şi să modernizeze modul de funcţionare al Instagram cu scopul de a-l face mai atrăgător.
Conform analizei, adolescenţii care rămân pe Facebook nu mai interacţionează la fel de mult cu postările existente şi postează din ce în ce mai puţin. În contextul în care eMarketer vede o scădere de 3,4% printre cei 14,5 milioane de utilizatori de Facebook cu vârste între 12 şi 17 ani, vorbim de aproape 500.000 de utilizatori care au migrat către altceva.
Extrapolând, chiar şi tinerii cu vârste până în 25 de ani petrec mai puţin timp pe Facebook şi îşi dedică atenţia către Instagram şi Snapchat. Cei care au realizat studiul sunt de părere că Snapchat va înregistra o creştere pe segmentul utilizatorilor între 18 şi 24 de ani de aproximativ 19,2%.