Telekom România lansează OneDock, un instrument pentru afacerile în regim de work-from-home

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Telekom OneDock

OneDock permite fiecărui utilizator acces rapid la aplicaţii, o viteză de reacţie mai mare şi o interfaţă organizată şi personalizată.

Telekom a integrat în OneDock aproape 40 de aplicaţii realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, iar aplicaţia este deja folosită la nivel intern de către angajaţii companiei. Toate acestea completează catalogul de 140 de aplicaţii disponibile în acest moment.

Beneficiile principale pe care OneDock le aduce utilizatorului sunt posibilitatea de a-şi organiza interfaţa cu toate aplicaţiile de care are nevoie într-un singur loc pentru o vizibilitate optimă, un Password Manager local, fără captarea parolei într-un cloud, şi funcţia OneSearch, ce permite căutarea în toate aplicaţiile pe care utilizatorul a ales să le instaleze. În plus, funcţia OneDashboard oferă vizualizarea într-un singur ecran a mai multor aplicaţii.

“OneDock este o aplicaţie de desktop care simplifică folosirea tehnologiei şi creşte nivelul de performanţă în orice context, chiar şi atunci când lucrezi de acasă. OneDock îşi propune să strângă sub umbrela aceleiaşi platforme toate aplicaţiile folosite de o afacere. ”, a declarat Alexandru Isbăşoiu, Business Development Manager OneDock în cadrul Telekom Romania.

“O aplicaţie este utilă în măsura în care poate ţine pasul cu cerinţele pieţei. De aceea, în promovarea şi mentenanţa OneDock, aplicaţia dezvoltată de Telekom, încercăm mereu să fim cu un pas înainte. Misiunea Interactions este de a monitoriza constant contextul şi de a se asigura că acest instrument ajunge la publicul ţintă”, adaugă Marius Palcă, Account Manager Interactions.

OneDock este gratuită şi poate fi instalată de pe site-ul oficial al aplicaţiei.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite