„Se îngroapă“ Facebook? Doar 1-2% din postările companiilor vor mai fi vizibile organic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reteaua sociala americana Facebook a redus considerabil vizibilitatea organica pe care postarile companiilor o au printre cei ce urmaresc brandurile respective si, daca firmele nu vor plati pentru “a scoate in fata” mesajele, acestea nu vor fi vazute decat de 1-2% din fani, scrie presa internationala.

In 2012, Facebook a admis ca doar 16% dintre followerii paginilor vad update-urile de pe pagini. In octombrie anul trecut, ponderea scazuse la 12% si in decembrie procentul a scazut la doar 3%.

Scaderea nu se va opri aici. Practic, Facebook spune STOP promovarii gratuite pe retea: esti companie si vrei ca mesajele tale sa fie vazute? Plateste! Acesta este mesajul transmis de reteaua americana, in continua cautare de venituri.

Publicatia Time raporteaza ca Facebook se afla in proces de a dilua felul in care postarile companiilor sunt “impinse” catre cei care urmaresc brandurile respective, urmand ca in urmatoarele saptamani ponderea celor ce vor vedea, natural, postarile, sa scada la 1-2%.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite