NVIDIA lansează Omniverse, o platformă pentru dezvoltatorii de jocuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
NVIDIA Omniverse.
NVIDIA Omniverse.

NVIDIA anunţă astăzi, 22 martie, că lansează noi funcţii NVIDIA Omniverse care uşurează modul în care dezvoltatorii partajează, sortează, colaborează şi folosesc AI pentru a anima expresiile faciale ale personajelor într-un nou proces de dezvoltare de jocuri.

Cu platforma NVIDIA Omniverse de colaborare şi simulare în timp real, dezvoltatorii de jocuri pot folosi AI- şi unelte bazate pe NVIDIA RTX- sau pot construi unelte personalizate pentru a accelera şi îmbunătăţi fluxurile de lucru. Printre noile funcţii pentru dezvoltatorii de jocuri se numără update-uri pentru Omniverse Audio2Face, Omniverse Nucleus Cloud şi Omniverse DeepSearch, dar şi introducerea Unreal Engine 5 Omniverse Connector.

Echipe globale de artişti lucrează pentru a construi arhive imense de conţinut 3D – un proces anevoios şi care consumă foarte mult timp şi care devine şi mai complicat atunci când trebuie încorporate lumini realiste, fizică precisă a elementelor şi tehnologii bazate pe AI.

Omniverse ajută dezvoltatorii de jocuri să construiască jocuri fotorealiste şi exacte, într-un mod mai simplu prin conectarea artiştilor, a fişierelor necesare şi a uneltelor software într-o singură platformă. Aspectul colaborativ al Omniverse poate scădea în mod drastic timpul de verificare în decizii critice de design, reducând timpul până la finalizarea proiectului.

Omniverse este o platformă deschisă, bazată pe mai multe plăci grafice, pentru colaborare 3D şi simulări fizice precise în timp real. Funcţionează pe orice dispozitiv NVIDIA RTX – de la laptop la server – transformând fluxurile de producţie 3D complexe. Omniverse este construit pe Universal Scene Description (USD) de la Pixar, un format de fişier open-source uşor de extins pentru creare de conţinut şi interschimbare între cele mai populare unelte de dezvoltare de jocuri. NVIDIA a extins USD prin dezoltarea de noi unelte, integrare de tehnologii şi generarea de mostre şi tutoriale.

Creatorii de jocuri, designerii, artiştii şi dezvoltatorii îşi pot uni fişierele, arhivele, aplicaţiile software şi motoarele de jocuri în Omniverse, unde pot lucra în timp real, pot construi unelte pentru a creşte productivitatea şi pot partaja instant modele de înaltă calitate.

Dezvoltatorii îşi pot crea propriile unelte prin intermediul blocurilor de construcţie modulare ale platformei. Dezvoltatorii de jocuri pot folosi aplicaţiile Omniverse deja create, iar multe altele sunt încă create de părţi terţe.

Componentele incluse în platforma Omniverse pentru dezvoltatori de jocuri sunt:

  • Omniverse Audio2Face, o aplicaţie NVIDIA bazată pe AI care permite artiştilor de personaje să genereze animaţii faciale de înaltă calitate dintr-un simplu fişier audio. Audio2Face are acum suport pentru animaţii faciale complete, iar artiştii vor avea posibilitatea să controleze emoţia. Cu Audio2Face, dezvoltatorii de jocuri pot adăuga rapid expresii realiste personajelor, lucru care poate facilita o conexiune emoţională mai mare între jucător şi personaj.
  • Omniverse Nucleus Cloud, acum în early access permite partajarea de scene Omniverse cu un singur click, eliminând nevoia de a lansa Nucleus local sau în cloud privat. Cu Nucleus Cloud, dezvoltatorii de jocuri pot partaja şi colabora în timp real la obiecte 3D în echipe de dezvoltare interne şi externe.
  • Omniverse DeepSearch, un serviciu bazat pe AI, disponibil acum pentru abonaţii Omniverse Enterprise, care permite dezvoltatorilor de jocuri să folosească căutări bazate pe un limbaj natural sau imagini pentru a căuta instant prin întregul catalog 3D de obiecte şi personaje neetichetate.
  • Omniverse Connectors sunt plugin-uri care permit fluxuri de lucru colaborative „live sync” între unelte de design terţe şi Omniverse. Noul conector Unreal Engine 5 Omniverse permite artiştilor de jocuri să facă schimb de fişiere USD şi materiale realiste între motoare de jocuri şi Omniverse.
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite