LG oferă trei luni de Stadia Pro pe televizoarele proprii

0
Publicat:

LG colaborează cu Google Stadia pentru a oferi trei luni de acces la Stadia Pro atât pentru utilizatorii noi, cât și pentru cei care au achiziționat în trecut un televizor smart de la LG.

image

Campania, cu o durată limitată, se aplică televizoarelor LG cu webOS 5.0 sau o versiune ulterioară în 22 de țări în care platforma e disponibilă. Acestea sunt: Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Suedia, Elveția, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Belgia, Irlanda, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, Slovacia, România și Ungaria.

Posesorii de televizoare LG care își revendică abonamentul gratuit Stadia Pro obțin acces  la peste cincizeci de jocuri, cu titluri noi adăugate în fiecare lună, reduceri unice la jocuri și conținut suplimentar oferit în mod regulat.

Pentru Stadia Pro, care permite grafică până la 4K HDR, gameplay la 60 FPS și sunet surround 5.1 , televizoarele inteligente LG sunt alegerea potrivită a

Pentru gamerii pasionați, care nu vor să cumpere o consolă sau un computer de gaming, Stadia Pro, care permite grafică până la 4K HDR, gameplay la 60 FPS și sunet surround 5.1, disponibilă pe televizoarele inteligente LG poate fi alegerea potrivită.

Stadia store oferă, de asemenea, peste 250 de jocuri populare disponibile pentru cumpărare, inclusiv Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin's Creed: Valhalla, Hitman 3, Baldur's Gate 3, precum și acces la o listă tot mai mare de jocuri și demo-uri gratuite, toate disponibile doar cu un controler compatibil, fără să fie nevoie de descărcări sau instalări de jocuri.

Accesul în Stadia Pro pe smart TV-urile LG se face cu un clic pe oferta Stadia Pro din LG Content Store, unde poate fi scanat codul QR.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite