INFOGRAFIE La ce dăm „share” sau „like” pe Facebook şi Twitter
0Reţelele sociale, fie că vrem sau nu, fac parte din viaţa noastră. În fiecare minut, milioane de oameni împărtăşesc pe Facebook sau Twitter informaţii despre viaţa lor, de la simple texte, până la fotografii sau videoclipuri.
Pe lângă acest lucru, există companii care cercetează în amănunt modul în care oamenii transmit o informaţie, ce le atrage mai des atenţia, precum şi care sunt tipurile de conţinut cel mai puţin gustate de marele public.
Conform unui infografic care utilizează mai multe studii, cele mai des distribuite materiale sunt fotografiile, precum şi conţinutul care provoacă uimire sau teamă. Totodată, opiniile persoanele sau adresele web către articole de pe Internet reuşesc şi ele să se propage destul de bine pe reţelele sociale.
La polul opus, conţinutul care provoacă cele mai puţine discuţii sau distribuiri sunt planurile de vacanţă sau de carieră.
În 2013, cele mai des distribuite evenimente din viaţa utilizatorilor, pe Facebook, au fost căsătoriile, călătoriile, schimbatul locuinţei, dar şi încheierea unei relaţii.
Descoperiţi mai multe detalii despre conţinutul distribuit pe reţelele sociale în infografia de mai jos:
