Hertz lansează un serviciu de abonament lunar pentru maşini
0
Modelul de abonament lunar făcut celebru de Netflix a fost implementat de o mulţime de companii, iar Hertz este ultima care se alătură acestui trend, oferind o gamă largă de maşini prin programul numit ”Hertz My Car”.
Hertz My Car va oferi două tipuri de abonament, iar ambele vor avea şi servicii incluse în preţ precum întreţinerea vehiculului, asistenţă rutieră sau repararea eventualelor pagube.
Astfel, serviciul de bază va putea fi utilizat pentru 999$ pe lună şi va oferi automobile de tip sedan, SUV-uri de dimensiuni reduse şi camioane. Cei care vor să utilizeze maşini de lux, SUV-uri sau camioane de dimensiuni mai mari vor achita 1399$ pe lună. Abonaţii vor putea să îşi schimbe vehiculul de două ori pe lună, iar schimbările suplimentare vor costa 75$.
În preţurile lunare nu sunt incluse însă taxele, iar cei de la Hertz cer şi o taxă de înscriere de 250 de dolari. În plus, şoferii vor putea conduce gratuit numai pe o distanţă de 2000 de mile (aproximativ 3220 de km), cu o taxă suplimentară de 35 de cenţi pentru fiecare milă care depăşeşte această limită.
Anunţul celor de la Hertz vine la doar câteva săptămâni după ce rivalul lor, Enterprise, a spus că lansează propriul său serviciu de abonament lunar, care are o limită de 3000 de mile şi 4 maşini schimbate în fiecare lună, însă este mai scump, ajungând la un preţ de 1499 de dolari pe lună.
Programul ”Hertz My Car” va fi disponibil pentru început în Atlanta, Georgia şi Austin, Texas.
Ideea abonamentului lunar pentru maşini nu se limitează însă doar la serviciile de închiriat autovehicule. Porsche, Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Volvo şi Cadillac au programe pilot de acest tip pe care vor să le dezvolte.