Field Agent în România. Aplicaţia care-ţi bagă bani în buzunar, în timp ce eşti la cumpărături
0Field Agent este prima companie care a introdus conceptul de crowdsourcing şi a schimbat modul în care companiile îşi adună informaţiile din piaţă în timp real, chiar de la cumpărători. Acum, vine în România.
Field Agent debutează în România şi motivul pentru care ar trebui să îţi pese de ea este că te plăteşte pentru informaţiile pe care i le dai. Field Agent are operaţiuni în şapte ţări, adică SUA, Marea Britanie, Canada, Suedia, Norvegia, Danemarca şi Australia. Mai nou, debutează în România şi ca să ajungi să fii plătit trebuie să ştii cum funcţionează.
Ceea ce trebuie să faci în Field Agent înseamnă completarea unor mici chestionare de câteva întrebări la care răspunzi din magazin sau de acasă. Pentru aceste informaţii, sumele pe care Field Agent le plăteşte “agenţilor” care acceptă “misiunile” sale pornesc de la câţiva euro şi ajung la câteva sute, în funcţie de numărul provocărilor pe care fiecare utilizator decide să le accepte.
În trei ore de la anunţul privind disponibilitatea Field Agent în România, aplicaţia a ajuns la peste 2.000 de descărcări. La aproape o zi, Field Agent a ajuns la 4.000 de descărcări în 30 de oraşe şi există deja primul client, iar primele misiuni sunt pregătite.