Facebook transformă radical modulul de comentarii de pe paginile oficiale şi se inspiră de la forumuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Facebook a testat opţiunea de ceva vreme FOTO Reuters
Facebook a testat opţiunea de ceva vreme FOTO Reuters

Dacă Google+ a adăugat ieri filtre foto demne de Instagram, Facebook a anunţat tot ieri că introduce posibilitatea de a da o replică la un comentariu individual, formă asemănătoare forumurilor.

Mişcarea a fost anunţată de Vadim Lavrusik pe pagina oficială de Facebook şi era aşteptată de ceva vreme. Până acum, butonul de "Reply" a putut fi văzut doar pe anumite pagini de Facebook pentru a testa funcţionalitatea acestuia.

Astfel, conversaţiile vor fi împărţite practic pe subiecte şi în funcţie de cei care răspund. Cele mai populare răspunsuri şi discuţii vor fi evidenţiate şi vor fi primele în şir, Facebook eliminând astfel exclusivitatea cronologiei, care făcea de multe ori conversaţiile prea puţin relevante.

Administratorii de pagini de Facebook pot să aleagă să introducă răspunsurile la comentarii din panoul de Admin, la Manage Permissions. Acolo, reţeaua socială a adăugat o rubrică pentru Replies. Momentan, soluţia este opţională, dar ea va fi disponibilă pentru toate paginile de Facebook, în mod obligatoriu, de pe 10 iulie 2013. De asemenea, opţiunea va fi pornită automat pentru paginile cu mai mult de 10.000 de fani. Momentan, ea va fi disponibilă doar pentru varianta desktop a Facebook, nu şi pentru aplicaţiile mobile sau site-ul m.facebook.com.

image

Facebook a dat mai multe exemple despre cum a putut fi folosită foarte bine această opţiune. De exemplu, în momentul când "The Huffington Post" a postat o imagine cu Barack şi Michelle Obama, discuţiile au fost foarte bine organizate. Poza a avut peste 600 de comentarii, dar ele erau împărţite cumva pe zone de interes, iar totul er ami uşor de urmărit. Răspunsurile sub această formă de thread sunt mai bune în momentul când există foarte multe comentarii. Până acum, cine voia să răspundă, trebuie să eticheteze un utilizator sau mai mulţi şi să-i notifice că au primit un răspuns.

image

După ce se primesc mai multe răspunsuri, Facebook ordonează automat conversaţiile în funcţie de popularitatea acestora. Astfel, tot ce reprezintă Spam sau discuţii care au un rating negativ, vor fi, dacă nu eliminate, măcar ascunse mai bine. "Vom oferi un ranking mai mic comentariilor celor pe care-i recunoaştem ca spammeri, în funcţie de rapoartele făcute de fiecare pagină în sine", a scris Vadim Lavrusik.

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite