Facebook anunţă încă o schimbare. Cum vor arăta în viitor paginile tale favorite

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook schimbă News Feed-ul pentru utilizatori, dar nu uită şi de pagini. Începând cu această săptămână, reţeaua începe renovarea de primăvară. Iată ce trebuie să ştii despre noile pagini.

În urmă cu câteva zile era oficializat noul News Feed pentru utilizator, azi Facebook îl anunţă pe cel pentru pagini. „(noul design) le va permite oamenilor să găsească mai repede conţinutul pe care îl caută pe pagini şi administratorii acestora vor avea la îndemână uneltele care le trebuie pentru a-şi optimiza la maximum pagina“, se arată în articolul publicat de reţeaua oficială. 

Propriu-zis, conţinutul se mută pe partea dreaptă, renunţându-se la designul cu două coloane, iar în dreapta vor fi disponibili prietenii pe care îi poţi invita să aprecieze pagina şi o descriere a acesteia. Mai mult, informaţiile privind audienţa paginii se mută deasupra cronologiei. Vor fi prezentate aici numărul de anunţuri care circulă pe Facebook, numărul de like-uri, numărul de mesaje publicate şi chiar notificările.

În final, a fost puţin schimbată şi pagina Overview, unde sunt aduse datele esenţiale pentru administratori. Aici este urmărită eficienţa mesajelor publicate şi nivelul interacţiunii utilizatorilor cu conţinutul de pe pagină. Mai există şi câmpul cu Pages to Watch, unde administratorii pot să adauge pagini similare cu ale lor şi să le monitorizeze. Mai jos sunt câteva imagini relevante care prezintă noul design.

Coloana conţinutului

image

Prietenii care pot fi invitaţi, descrierea şi numărul de like-uri.

image

Informaţiile esenţiale pentru administratori

image

Overview şi paginile pe care le poţi monitoriza

image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite