Cumpărături noaptea târziu: pe ce dau românii bani în timp ce tu dormi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

eMag prezintă câteva statistici despre obiceiurile de cumpărături ale clienţilor în prima oră a zilei. Ca o mică surpriză, printre cele mai populare sunt produsele pentru copii.

eMag susţine că cei mai mulţi oameni plasează comenzi între ora 00.00 şi 00.59 (53%) şi, în medie, un client „nocturn” petrece pe site aproximativ 6,5 minute, faţă de 6,8 minute, cât petrece unul din timpul zilei. Până acum, cel mai scump produs cumpărat a fost un lingou de aur de 100 de grame de 24K, în valoare de 18.300 lei.

În 2016, clienţii au plasat pe eMag peste 226.000 de comenzi şi au cumpărat în special produse pentru copii, dar şi accesorii pentru telefoane mobile, aspiratoare, carduri de memorie şi electrocasnice mari. În topul celor mai scumpe a fost şi un laptop de gaming în valoare de 15.833 lei, un frigider de 15.083 lei şi un televizor smart cu diagonală de 163 cm la preţul de 13.249 lei. Cea mai mare comandă realizată după miezul nopţii a fost de 26.103 lei, fără TVA, şi a fost plasată de un client din oraşul Bradu, judeţul Argeş.

Coşul a avut 18 produse din categorii diferite, printre care trei televizoare, un cântar corporal, o casă pentru copii, un compresor şi un derulator, o masa de călcat, un uscător de rufe, un prajitor de pâine, un sandwich-maker, o staţie de călcat, un storcător de fructe, o şurubelniţă, o trusă de chei tubulare şi o trusă de scule. Următoarea comandă, ca valoare, a fost de 19.150 lei.

Nu în ultimul rând, poate că te va interesa să ştii de unde sunt plasate comenzile. Cele mai multe au fost din Bucureşti – sectorul 6 (12% din totalul comenzilor), Timiş (6%), Cluj, Bucureşti – sectorul 1, Iaşi şi Constanţa, fiecare cu 5% din totalul comenzilor. Sunt înregistrate atât de pe PC, cât şi de pe dispozitive mobile, dar aproape jumătate (22,5%) folosesc aplicaţia. În fine, cei care comandă târziu au vârste cuprinse între 30 şi 34 de ani. Cumulat, 75% din totalul acestor achiziţii au fost realizate de clienţi între 18 şi 39 de ani.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite