Chinezii au dat peste cap telefonia în 2014 şi aceasta e reţeta pe care au urmat-o
0Cofondatorul uneia dintre cele mai interesante companii din China explică reţeta succesului. A băgat doar câteva sute de dolari şi a vândut de zeci de milioane. Iată cum.
OnePlus One a fost cumpărat în 500.000 de unităţi, dar fără reclamă cu milioane de dolari. Chinezii de la OnePlus explică acum cât au cheltuit şi cum.
OnePlus One a fost telefonul care a atras atenţia anul acesta fără să fie vândut de o companie mare, ba chiar este un startup, şi fără să aibă bugete imense de marketing. Compania OnePlus a spus deja că a vândut 500.000 de unităţi şi până la finalul anului speră să ajungă la un milion de bucăţi.
N-au reuşit însă această performanţă prin telefoane ţinute în magazine sau la operatori, ci vândute printr-un sistem prohibitiv de invitaţii şi de precomenzi.