Cea mai mare schimbare pentru Instagram o transformă în Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook nu schimbă imediat companiile pe care le cumpără, dar şi când o face se asigură că e radical, cum va fi cazul cu Instagram.

Instagram este proprietatea Facebook încă din 2012, când a cumpărat-o cu un miliard de dolari, dar abia acum schimbă modul în care sunt afişate pozele. După ce a introdus videoclipuri şi reclame, Facebook vrea să aplice algoritmul din reţeaua socială şi pe Instagram. Asta înseamnă că în locul ordinii cronologice din prezent vei vedea pozele şi videoclipurile în funcţie de importanţa pe care acestea o au - mai bine sau mai rău, ca pe Facebook.

Conform celor de la Instagram, derularea acestei schimbări era necesară de ceva timp, deoarece majoritatea utilizatorilor nu văd 70% din fluxurile la care sunt abonaţi. Cumva, compania are dreptate, pentru că atunci când a apărut platforma erau puţini utilizatori, dar deja este unul dintre cele mai populare produse online, iar asta afectează interacţiunea. Volumul de conţinut din feed va rămâne neschimbat, doar ordinea mesajelor va fi influenţată mai mult de preferinţele voastre, scrie Playtech.

„Ordinea fotografiilor şi videoclipurilor din flux va fi bazată pe probabilitatea că vei fi interesat de acel conţinut, de relaţia cu persoana care a publicat şi atemporalitatea mesajului. Încă de la început ne concentrăm pe optimizarea ordinii, toate mesajele vor fi în continuare acolo, dar în altă ordine“, se arată pe blogul companiei. Desigur că unele poze vor fi văzute mai rar, dar cu cât interacţionezi mai mult cu conţinutul utilizatorilor, cu atât acesta va apărea mai des.

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite