„Apocalipsa” paginilor de Facebook - ce schimbări a introdus Zuckerberg

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După apocalipsa Google, care a schimbat algoritmul de afişare a site-urilor în motorul de căutare, favorizându-le pe cele optimizate pe mobil, Facebook anunţă schimbări pentru utilizatori şi pagini. Astfel, oamenii de pe Facebook vor vedea mai mult conţinut de la prieteni şi mai puţine de la prieteni.

Care sunt schimbările Facebook, punct cu punct?

Prima actualizare e reprezentată de repetiţia postărilor de la o anumită pagină. Până acum, Facebook avea o regulă care limita numărul de actualizări de la o pagină anume pe care le putem vedea pe News Feed într-o sesiune. Astfel, Facebook încerca să ofere conţinut cât mai divers. În urma feedback-ului primit de la utilizatori, Facebook va relaxa această regulă, pentru ca utilizatorii să aibă mereu un News Feed plin.

Ce se întâmplă în practică?

Dacă înainte, atunci când deschideaţi Facebook şi vă plimbaţi prin News Feed vedeaţi o singură actualizare de la pagina "Tech Adevărul", acum veţi putea vedea mai multe, dacă aţi dat Like şi dacă sunteţi interesaţi de actualizările noastre.

A doua schimbare e reprezentată de avantajarea conţinutului de la prieteni, în dauna paginilor. Mulţi oameni s-au plâns că nu mai văd foarte multe actualizări de la prieteni, dar, în schimb, au mereu actualizări de la pagini, News Feed-ul devenind o sursă de ştiri, dar nu una de .. socializare.

Fotografiile, statusurile, videoclipurile, link-urile de la prieteni vor avea un loc mai bun pe News Feed şi vor fi mai sus decât unele pagini. Dacă vreţi să citiţi ştiri şi să interacţionaţi cu paginile, Facebook vă asigură că veţi putea face asta în continuare, schimbarea fiind una discretă. Practic, veţi vedea un conţinut echilibrat.

Ultima actualizare adusă de Facebook va fi faptul că nu vom mai vedea când un prieten a comentat la o postare sau a dat Like la ceva.

image

E un moment esenţial pentru pagini pentru că misiunea administratorilor va fi şi mai grea, deoarece actualizările vor intra şi mai greu în atenţia oamenilor. Astfel, va trebui să investeşti mai mult în posturi sponsorizate, care să ajungă în faţa ochilor utilizatorilor.

De asemenea, se vor tria încă o dată experţii social media de cei care consideră că pot face Facebook doar din pix, ceea ce e un lucru bun pentru industrie. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite