PH-4 creşte efectul antioxidanţilor | adevarul.ro

PH-4 creşte efectul antioxidanţilor

Publicat:
Ultima actualizare:
0

O genă-cheie descoperită recent şi denumită PH-4 ar putea explica de ce o alimentaţie cu mai puţine calorii creşte durata de viaţă. Cercetătorii de la Salk Institute din San

O genă-cheie descoperită recent şi denumită PH-4 ar putea explica de ce o alimentaţie cu mai puţine calorii creşte durata de viaţă. Cercetătorii de la Salk Institute din San Diego au descoperit, în urma unui studiu publicat de revista "Nature", că o raţie zilnică de calorii, scăzută cu 30%, creşte speranţa de viaţă cu 20-30%.

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite