Motivul pentru care ceasurile din reclame indică aceeaşi oră

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO independent.co.uk/Rolex
FOTO independent.co.uk/Rolex

Dacă vă întrebaţi de ce ceasurile de mână sunt întotdeauna setate la aceeaşi oră în reclame, iată care este explicaţia.

Dacă veţi analiza orice reclamă sau imagine promoţională la ceasuri, veţi observa că acestea sunt setate la ora 10:10. Căutând pe site-ul Amazon după cuvântul-cheie „ceas”, veţi obţine mii de rezultate dintre care doar în câteva imagini, ceasurile nu sunt setate la această oră.  

Motivul pentru fixarea ceasurilor la ora 10:10, după cum se explică într-un articol publicat în cotidianul american The New York Times, este acela că această poziţionare încadrează cel mai bine brandul şi logo-ul producătorului, potrivit lui Andrew Block, vice-preşedintele executiv al comerciantului de ceasuri Tourneau. 

Astfel, din moment ce majoritatea firmelor producătoare de ceasuri de mână au logo-ul în partea frontală a ceasului, setarea orei la 12:05 sau la 1:20 l-ar acoperi.

Desigur că mai există şi alte ore care ar facilita vizibilitatea logo-ului, precum ora 4:40, dar s-ar putea ca acestea să nu fie la fel de atrăgătoare pentru potenţialii clienţi, după cum explică Susanne Hurni, directorul de marketing şi publicitate al companiei Ulysse Nardin. În plus, această oră face ca ceasul să pară că zâmbeşte, deci este şi un motiv care ţine de influenţarea potenţialului client. 

Alte branduri de ceasuri sunt chiar mai minuţioase atunci când vine vorba de fixarea orei: Timex fotografiază întotdeauna ceasurile electronice atunci când acestea arată ora 10:09:36 (foto jos).

timex

FOTO independent.co.uk/Timex

Stil de viață



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite