Top-modelul Kate Moss îşi lansează propria agenţie de impresariat artistic
0
Top-modelul britanic Kate Moss îşi lansează propria agenţie de impresariat artistic, după aproape 30 de ani petrecuţi în industria modei, informează BBC. Într-unul dintre rarele interviuri pe care le acordă, Kate Moss a dezvăluit pentru site-ul Business of Fashion că agenţia va fi lansată luna aceasta.
Celebrul top-model a părăsit la începutul acestui an agenţia de modelling Storm, care a descoperit-o la vârsta de 14 ani. ”Nu vreau neapărat să descopăr oameni drăguţi. Vreau să creez vedete. Vreau să mă concentrez mai mult pe managementul carierelor oamenilor decât pe administrarea unei agenţii de modelling. Vreau să lucrez cu oameni care îşi doresc să cânte, să danseze şi să joace roluri”, a spus vedeta britanică.
Lucy Baxter, care a fost agentul lui Kate Moss în timpul colaborării sale cu agenţia Storm, s-a alăturat echipei de la noua firmă. În plus faţă de noua agenţie de impresariat, Moss a anunţat că îşi va extinde şi brandul de lifestyle. La începutul acestui an, ea a lansat o colecţie vestimentară în colaborare cu brandul francez Equipment.
Site-ul noii agenţii a modelului Kate Moss, katemossagency.com, a fost deja lansat. Deoacamdată, acest site include o singură fotografie, ce o prezintă pe proprietara noii agenţii. Kate Moss şi-a deschis şi un nou cont pe Instagram, care a adunat deja în primele ore după lansare aproape 700 de admiratori.
Fostul top-model Kate Moss are una dintre cele mai longevive cariere din industria modei. Ea a fost remarcată la vârsta de 14 ani pe aeroportul JFK din New York de Sarah Doukas, fondatoarea agenţiei de modelling Storm. De atunci, Kate Moss şi-a construit o carieră de succes şi a apărut pe coperta revistei „Vogue” mai mult decât oricare alt model profesionist.
Averea vedetei a fost estimată la aproximativ 100 de milioane de lire sterline, potrivit editorilor revistei Forbes. Agenţiile de modelling au realizat în ultimii ani o tranziţie tot mai evidentă spre un sistem în care modelele sunt angajate tot mai mult în funcţie de numărul de admiratori pe care le au pe reţelele de socializare.