Prima aplicaţie pentru iPhone care vine în ajutorul bucureştenilor pasionaţi de modă
0Pasionaţii de cumpărături primesc o mână de ajutor din partea reprezentanţilor industriei tech, care vor lansa pe piaţă „Bucharest Shopping“, prima aplicaţie mobilă ce detectează cele mai apropiate reprezentanţe ale brandurilor de lux din Capitală laolată cu ofertele promoţionale pentru colecţiile expuse în magazine.
Smartphone-mania a cuprins şi lumea modei. Adi Popescu, iniţiatorul proiectului Bucharest Shopping, a decis să aducă pe piaţă un instrument de comunicare ce identifică magazinele de lux din Capitală şi oferă informaţii utile despre ultimele colecţii, promoţii şi oferte speciale valabile.
Aplicaţia este disponibilă pentru descărcare gratuită în AppStore şi Google Play. Meniul acesteia oferă posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editată în orice moment. În plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum şi datele de contact.
„Am pornit de la un proiect mai puţin amplu şi costisitor, însă ideile care au urmat conceptului de bază şi reacţiile pe care le-am avut de la primii clienţi întâlniţi m-au făcut să dezvolt mai mult aplicaţia. Am aşteptări mari de la aceast proiect, iar feedback-ul pozitiv pe care l-am avut până acum mă bucură şi încurajează“, a declarat Adi Popescu, iniţiatorul proiectului.
Aplicaţia se adresează cu precădere cumpărătorilor activi din Bucureşti, dar şi celor care vor să fie în permanenţă informaţi cu privire la noutăţile de pe piaţă. Desigur, produsul poate fi util şi turiştilor abia sosiţi pe plaiurile mioritice, având în vedere că sistemul de operare este conceput în limba engleză. Prin intermediul aplicaţiei, utilizatorii vor avea acces constant la informaţii complete despre magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto, Estee Lauder, My House şi multe altele.
Bucharest Shopping este extrem de uşor de folosit, utilizatorului nu îi sunt cerute informaţii la instalare şi nu necesită un cont care să solicite date personale. În plus, fiecărui utilizator îi va fi alocat un Pink Card, în baza căruia se poate bucura de diverse reduceri în magazinele partenere.