Directorul care și-a anunțat divorțul pe LinkedIn: „A fost o slujbă neplătită, cu ore nerezonabile”

0
0
Publicat:

Munca netradițională primește în sfârșit recunoașterea pe care o merită în lumea corporativă. În prezent, îngrijitorii și părinții care stau acasă își pot lista experiențele pe LinkedIn, iar un director de publicitate spune că divorțul a fost cea mai grea slujbă pe care a avut-o vreodată - așa că, la fel ca orice alt rol, a adăugat această perioadă la profilul său LinkedIn.

foto inima frântă verighete divorț
Un director de publicitate și-a listat divorțul pe LinkedIn FOTO Arhivă

„Nu faceți nicio greșeală, a fost o slujbă neplătită, cu ore nerezonabile”, a scris Karl Dunn într-un eseu personal pentru Business Insider.

Dunn a fost director de inovație de brand la gigantul de publicitate Saatchi & Saatchi înainte de divorțul său - care, spune el, a fost atât de stresant încât i-a afectat performanța și a ajuns să fie concediat.

Mi-am transformat camera de lucru într-un mediu toxic, cu tirade zilnice despre divorțul meu”, a explicat el, adăugând în același timp că lucra 20 de ore pe săptămână la chestiuni legate de divorț, inclusiv „hârțogăraie nesfârșită”, pe lângă munca sa principală.

„Precum multe alte persoane divorțate, îmi tratam singur anxietatea, sufeream de insomnie, mă luptam cu cea mai gravă depresie din viața mea și încă conduceam o afacere globală de milioane de dolari”, a povestit el.

Au trecut cinci ani de la divorțul lui Dunn, iar acum este director executiv de creație independent, iar acum două săptămâni a reușit să înscrie evenimentul ca experiență profesională pe LinkedIn.

Chiar dacă divorțul meu a fost adesea un maraton dureros, în cele din urmă m-a făcut mult mai bun în carieră”, adaugă el. „Nu vă puteți încredința divorțul, nu îl puteți delega, trebuie să aveți control asupra situației”.

Abilități dobândite în urma divorțului: Anduranță, gestionarea furiei și drept civil

Ca orice alt loc de muncă pe care l-ai enumera pe LinkedIn, Dunn a evidențiat abilitățile pe care le-a dobândit în anul și jumătate în care a trecut printr-un divorț, inclusiv „anduranță” și „gestionarea furiei”.

„Am pierdut socoteala numărului de birouri pe care nu le-am aruncat prin ferestre. După câteva luni dificile, am reușit să conduc cu succes campanii de prezentare și vânzare, păstrându-mi furia internă în afara sălii de consiliu”, a scris el.

Într-un „proces care a durat câteva luni”, el a spus că a învățat câteva noțiuni de bază de drept civil, precum și „cum să lucrezi o zi de 12 ore cu o medie de trei ore de somn”.

„Nu există timp liber atunci când lucrezi cu normă întreagă și dedici peste 20 de ore divorțului tău”, adaugă el. „Persoanele care divorțează, în special părinții care divorțează, devin maeștri în a face lucrurile și a le rezolva”.

Listarea divorțului vă poate scoate în evidență în fața angajatorilor

Deși experiența lui Dunn ca persoană divorțată listată pe LinkedIn pare a fi o premieră - LinkedIn nu a răspuns la solicitarea Fortune de a comenta cât de rar este acest lucru - divorțul este din ce în ce mai frecvent.

Conform unui raport comandat de Hearst Publications, până la 70% din forța de muncă a unei companii a trecut printr-un divorț - sau a fost afectată de un coleg apropiat care a trecut printr-un divorț.

Iar în ochii lui Dunn, evidențierea experienței tale cu eșecul conjugal pe platforma de networking ca orice altă întrerupere a carierei îți poate chiar crește șansele de a fi angajat - sau, cel puțin, îți poate spori rețeaua.

Imediat după ce și-a făcut public divorțul pe aplicația LinkedIn, Dunn a declarat că alți colegi divorțați au început să îi trimită mesaje.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite