FOTO „Industria nunţilor“ a ocolit criza. Modelele de rochii şi costume de la Târgul „Ghidul Miresei“ din Capitală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Rochii de mireasă de peste 9.000 de lei s-au vândut la cea de-a noua ediţie a Târgului Ghidul Miresei, din Bucureşti, din acest weekend. Criza din ultimii ani a afectat numeroase domenii, dar industria din jurul nunţilor beneficiază în continuare de generozitatea românilor.

În cea de-a doua zi a târgului, a fost achiziţionată una dintre cele mai scumpe creaţii expuse: o rochie de mireasă în valoare de 9.600 de lei. Piesa aparţine designerului ucrainean Oksana Mukha, a cărei pasiune pentru creaţie s-a născut la începutul anilor ʼ80, atunci când tânăra şi-a creat singură propria rochie de mireasă. Piesa stilizată de Oksana poartă numele „Ketrin” şi este realizată din voal şi cristale Swarovski, cusute manual laolaltă cu inserţiile de pietre naturale.

„Industria nu a fost afectată de criză. Vânzările cresc de la ediţie la ediţie“, a declarat Roxana Radu, unul dintre purtătorii de cuvânt ai Târgului Ghidul Miresei pentru „Adevărul“. Dacă în februarie 2013, 27.000 de români au trecut pragul centrului expoziţional Romexpo, luna mai a adus organizatorilor mai puţini oaspeţi, dar profituri mai mari din vânzări. Sezonul proaspăt deschis al nunţilor i-a convins pe români să cheltuiască mai mult pentru ziua lor specială.

Creaţia designerului ucrainean Oksana Mukha. FOTO Facebook

image

„În februarie, nu toţi au cumpărat. Din contră, majoritatea a analizat ofertele, s-a orientat pe piaţă. Zilele acestea, oamenii au ştiut ce vor. Au venit, s-au uitat, şi-au achiziţionat“, a punctat Roxana, amintind că românii nu se zgârcesc atunci când vine vorba de costumele nupţiale.

Bucureştenii nu au fost singurii care au acceptat invitaţia lansată de organizatori, locuitorii din provincie fiind şi ei prezenţi la târgul de creaţii.

Peste 110 branduri au ales să-şi mute atelierele în complexul expoziţional Romexpo. Case de modă precum Călin Events, Alexandru Ciucu şi Rafael Collection au dorit să-şi atragă clienţii, prezentându-le diverse oferte promoţionale. Reduceri de 20% la articole achiziţionate pe durata expoziţiei, rochii unice din mătase, organza sau tul şi preţuri accesibile la colecţiile de încălţăminte, au fost strategiile de marketing puse în practică de brandurile autohtone.

Rochia Eden propusă de Călin Events. FOTO Adevărul

image

Călin Events, unul dintre brandurile participante, a ales să-şi expună două colecţii în cadrul târgului din Capitală, oferind reduceri de până la 20% la piesele aflate pe stoc. Cea mai scumpă rochie expusă, în valoare de 4.544 lei, poartă denumirea „Eden“ şi reprezintă o creaţie din tul, ornată cu trandafiri de la talie în jos.

Furnizorul oficial al Casei Române Regale, designerul Alexandru Ciucu, a fost şi el prezent la Târgul Ghidului Miresei unde a expus deja celebrele costume de ceremonie. Cea mai scumpă ţinută afişată la stand a costat 2.100 de euro şi a fost compusă dintr-o cămaşă din bumbac, o redingotă ţesută din lână cu mohair, cravată, pantaloni, vestă şi pantofii bej din piele de vită. Alături de linia exclusivistă semnată de Ciucu a fost creată şi o mini-colecţie specială pentru târg. Ţinutele costau 3.500 de lei şi erau compuse doar din sacou şi pantaloni, fără celelalte accesorii.

Ţinuta în valoare de 2.100 de euro stilizată de Alexandru Ciucu. FOTO Adevărul

image

Rafael Collection este o altă casă de modă bucureşteană prezentă la Romexpo. Deşi au o colecţie cu piese ale căror preţuri variază între 1.280 şi 5.800 de lei, cea mai preţioasă rochie din stand valorează doar 4.380 de lei. Întrebaţi ce materiale folosesc în atelierele de creaţie, unul dintre reprezentanţii brandului a mărturisit că tulul, voalul, tafta şi organza sunt ţesăturile preferate utilizate de  croitorii lor.

Cea mai scumpă piesă din colecţia casei Rafael Collection. FOTO Adevărul

image

Dacă rochiile de mireasă nu au depăşit 9.600 de lei, verighetele au ajuns până la 10.700 de lei. Zehava Jewelry, compania al cărui atelier central se află în Israel, a adus la Bucureşti diverse bijuterii, printre care şi două inele din aur de 18 carate şi diamante.

O altă casă de bijuterii prezentă la Târgul din Capitală a fost Charleroi, a cărei fondatoarea este Diana Bişinicu, fostă componentă a trupei Pops. După ce a expus la Moscova, iar în aprilie a ajuns în Dubai, cântăreaţa a venit la Bucureşti pentru a-şi prezenta ultima colecţie de verighete. Prelucrate din aur italienesc, cu o garanţie ce atinge zece ani, inelele ce poartă semnătura Dianei valorează 3.500 de euro, adică echivalentul a 15.134 de lei.

Verighetele semnate Diana Bişinicu. FOTO Adevărul

diana bisinicu

De la expoziţie nu au lipsit nici companiile care se ocupă de organizarea fericitului eveniment, dar nici firmele care au prezentat diverse oferte foto-video. Dacă un meniu la restaurant porneşte de la 50 de euro, un pachet de servicii ce include o sedinţă foto, două filmări şi trei albume cu poze ajunge până la 3.800 de lei.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite