Donatella Versace, designer: „Când îţi găseşti propriul stil eşti de neînvins“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Donatella Versace (56 de ani) a devenit director creativ al casei de modă în 1997, după moartea fratelui său. În prezent, aceasta deţine 20% din acţiunile companiei, în timp ce fiica sa Allegra a moştenit 50% din acţiuni după moartea lui Gianni Versace, în 1997. De când se află la „cârma“ creativă, Donatella a transformat numele Versace într-o expresie a luxului, devenind unul dintre brandurile preferate ale vedetelor.

„Weekend Adevărul": Care a fost ţelul stabilit când aţi acceptat să creaţi o colecţie pentru H&M? Ce aţi vrut să transmiteţi?

Donatella Versace: Prin această colecţie am vrut să arăt tinerilor din toată lumea ce reprezintă, de fapt, Versace. M-am gândit mult timp la faptul că există o generaţie nouă care nu ştie ce reprezintă această companie. Tinerii ştiu că Versace înseamnă glamour sau rochii incredibile purtate pe covorul roşu, dar nu cunosc în realitate ADN-ul acestui brand. Cred că am reuşit să demonstrăm, prin această colecţie, că Versace înseamnă şi distracţie, culoare, reprezintă atitudinea de a fi curajos şi modul prin care îţi poţi exprima adevărata ta personalitate. Cu gândul la ei am creat această colecţie etalon care este tot ce are Versace mai bun de oferit.

Colecţia cuprinde şi accesorii pentru casă, o premieră în cadrul acestor colaborări. De ce aţi ales să introduceţi aceste elemente?

Accesoriile pentru casă sunt adevăratele efigii ale casei Versace. Fratele meu Gianni a fost printre primii designeri care au introdus piese pentru decor în colecţiile sale. Astăzi au devenit reprezentative şi au ajutat la crearea unui univers Versace. Am vrut să împărtăşesc această lume clienţilor H&M de peste tot, aşa că am creat perne şi cuverturi folosind printurile mele «Tehno Japan». Sunt atât elegante, cât şi foarte colorate şi vesele. Sunt mândră că sunt primul designer care a introdus asemenea elemente în colecţiile lanţului de magazine.

Care credeţi că este meritul acestei colecţii?

Mi se pare incredibil cum H&M a reuşit să capteze spiritul Versace şi nu doar cel din trecut, cât cel prezent. Am muncit foarte mult la această colecţie, dar ne-am şi distrat. A fost chiar eliberator pentru mine să lucrez la designul acestor piese. Am avut parte de libertatea necesară să fac ceea ce vreau. Vreau să-ţi spun că puteai să simţi energia din biroul meu când ne gândeam şi concepeam această colecţie, că mi-am dorit de pe atunci să putem transmite această voluptate prin hainele noastre. 

Care este piesa dumneavoastră favorită?

Le iubesc pe toate. Această colecţie este un fel de «The very best of Versace», aşa că fiecare dintre ele a trebuit să fie cea mai bună. Dar pot să recunosc că rochia din piele cu ţinte îmi este foarte dragă. Am purtat-o şi vara trecută când am prezentat colecţia pentru bărbaţi, chiar cu o zi înainte să anunţăm colaborarea dintre noi şi H&M, aşa că nimeni nu ştia că este făcută de ei. Am primit atât de multe complimente datorită rochiei, a fost incredibil, mi s-a părut că e un semn perfect pentru a face cunoscută colaborarea în ziua următoare. Aşa că da, această rochie pentru H&M a devenit reprezentativă şi are puterea ei de sine-stătătoare.

Ce sfat i-aţi oferi unei tinere astăzi, din experienţa dumneavoastră în modă?

I-aş spune să facă exact ceea ce am făcut şi eu când eram tânără. Descoperă-ţi propriul stil personal. Experimentează tot ce poţi din modă şi găseşte-ţi ceea ce ţi se potriveşte. Ai încredere în instinctele tale şi fii puternică! Viaţa mi-a arătat că atunci când îţi găseşti propriul stil eşti de neînvins.

"Experimentează tot ce poţi din modă şi găseşte-ţi ceea ce ţi se potriveşte. Ai încredere în instinctele tale şi fii puternică! "

Creaţiile Versace pentru H&M au preţuri cuprinse între 150 şi 1.000 de lei 

Creaţiile Versace pentru H&M au preţuri cuprinse între 150 şi 1.000 de lei
Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite