SAB 2012, un salon auto cu aer provincial

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mărcile auto de la Salon sunt prezente doar la nivel de dealer
Mărcile auto de la Salon sunt prezente doar la nivel de dealer

Salonul Auto SAB & Accesorii 2012, de la Romaero, este deschis până duminica, 28 octombrie. Expoziţia nu a reuşit să atragă prea mulţi vizitatori, iar modelele prezentate sunt doar la nivel de dealer.

Acest eveniment are un aer destul de apropiat de cel al ediţiei de anul trecut. Nu putem să nu constatăm că, deși industria auto este în criză, parcă aceasta nu este atât de neagră precum se prezintă la Salon.

Printre puţinele mașini sunt și mai puţini vizitatori, iar noi am putut să numărăm până la şase hostese. La acestea adăugăm un aer provincial, deoarece un salon de dimensiuni atât de mici nu poate ajunge la un rang naţional.

Mărcile auto de la Salon sunt prezente doar la nivel de dealer. Astfel, la Romaero pot fi admirate mărcile Mercedes-Benz, Range Rover, Jaguar, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Volvo, Citröen, Honda, Skoda, Seat, Peugeot, Mazda, Suzuki, Opel și Chevrolet.

Alături de acestea sunt prezente la Salon mașini de pe piaţa sudcoreeană aduse prin Auto Asia, dar și un dealer care recondiţionează mașini clasice. Aerul de târg auto second-hand cu care ești întâmpinat încă de la intrare (prin bannerele AutoVit) nu te cruţă nici în interior, acolo unde unele mașini au preţuri și își așteaptă cumpărătorii.
 
Printre premierele anunţate de organizatori se numără: Honda Noul C-RV, Hyundai Noul Santa Fe, Noul Ford B Max, Ford Transit Custom, Mercedes A Klasse, Mercedes CLS Shooting Brake, Mitsubishi Outlander, Noul Opel Combo, Opel Astra Sedan, Chevrolet Malibu, Chevrolet Cruze Station Wagon, Noul Volvo V40, Citröen C-Elysée, Peugeot 508 RXH, Peugeot 4008, Peugeot 301, Peugeot 208 cu noile motorizari de 1 l si 1.2 l, Noul Seat Ibiza, Skoda City Go, Kia Mohave, Suzuki Swift Bi-Tone. Din păcate, doar 6 dintre acestea sunt niște premiere adevărate și doar la nivel naţional.

Partea de accesorii pare ocolită de vizitatori, aici sunt expuse diverse soluţii și accesorii pentru auto sau industria auto. Cele câteva activităţi anunţate pentru spaţiul exterior trec neobservate, iar parcarea în care sunt expuse utilitarele arată a orice altceva, numai a spaţiu de expunere nu.

SAB lasă în urmă destule păreri de rău, dar și o concluzie clară: chiar dacă ar exista voinţă din partea importatorilor să se facă un Salon Auto Internaţional adevărat, România nu are un spaţiu expoziţional adecvat.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite