T6N: Galezul Lee Byrne a fost amendat pentru că a intrat pe teren fără permisiunea arbitrului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Incident mai rar în rugby-ul de nivel înalt. În timpul meciului dintre Ospreys şi Leicester, din Cupa Europei, galezul Lee Byrne a pătruns pe teren fără permisiunea arbitrului...

Judecat de Comisia de Disciplină, el a fost suspendat pentru două săptămâni, ceea ce îi anula dreptul de a juca în Turneul celor 6 Naţiuni (T6N), cu echipa Ţării Galilor. Byrne a făcut apel, iar sancţiunea a fost anulată. Astfel că fundaşul va putea evolua sâmbătă, 6 februarie, la Londra, în partida Anglia - Ţara Galilor.

Lee Byrne nu a scăpat însă atât de uşor, suspendarea fiind transformată într-o amendă destul de consistentă: 5.000 de euro.

Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite