Steaua are cei mai mulţi abonaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Steaua a avut, până acum, cea mai mare asistenţă (25.000 de spectatori) în prima etapă, cu Universitatea Craiova
Steaua a avut, până acum, cea mai mare asistenţă (25.000 de spectatori) în prima etapă, cu Universitatea Craiova

Clubul din Ghencea a vândut 4.500 de abonamente pentru sezonul actual, dar „reţeta succesului“ i se datorează, în mare măsură, lui Victor Piţurcă. Dacă echipe mari din Europa au câte 40.000-50.000 de abonaţi, în România nicio echipă nu se poate lăuda că are măcar 5.000  de suporteri fideli.

Pentru sezonul actual al Ligii I, Steaua a vândut cele mai multe abonamente, 4.500. „Performanţa" i se datorează în mare măsură fostului manager general Victor Piţurcă, ajuns între timp la Universitatea Craiova. Ex-selecţionerul era antrenorul Stelei în vară, iar venirea lui în Ghencea, înainte de startul sezonului, a reprezentat o adevărată lovitură de imagine pentru clubul condus de Gigi Becali. Fostul selecţioner s-a implicat îndeaproape în campania de vânzare a abonamentelor şi a găsit metode inedite de a atrage fanii. Fiecare cumpărător a primit câte un tricou Nike, 50 % reducere la „FCSB Stadium&Museum Tour", 25% reducere pentru tichetele de la meciurile internaţionale, 10% reducere pentru produsele din „FCSB Official Store", precum şi 10% reducere la produsele de catering oferite spre vânzare la partidele roş-albaştrilor de pe Ghencea.

La polul opus, Sportul Studenţesc şi Victoria Brăneşti sunt singurele echipe din primul eşalon care n-au scos la vânzare abonamente pentru actualul sezon. Mai mult, ilfovenii nici măcar n-au un stadion omologat pentru Liga I, ei disputând jocurile de acasă, în exil, la Buzău.
Preţuri pentru toate buzunarele. Universitatea Craiova a scos la vânzare cele mai ieftine, dar şi cele mai scumpe abonamente. Fanii care au dorit să vadă toate meciurile din tur de la tribuna a II-a au plătit doar 30 de lei, în timp ce spectatorii care au dorit să aibă acces în sectoarele A şi B de la tribuna oficială au plătit câte 3.000 de lei.
Abonamente pentru persoane cu dizabilităţi. Clubul din Ghencea e singurul care a oferit abonamente pentru fanii cu dizabilităţi. Acestea au fost date gratuit, într-un număr destul de limitat însă. Stadionul din Ghencea are un sector special rezervat fanilor care urmăresc partidele din cărucioare cu rotile.

Cei mai dezamăgiţi fani. Dinamo s-a confruntat cu o situaţie bizară. S-a întâmplat ca la unele partide să aibă în tribune mai puţini suporteri decât numărul abonamentelor vândute! Abonaţii au preferat să stea acasă, protestând în acest mod faţă de jocul echipei.

Abonaţi de la distanţă. Universitatea Cluj a decis să vândă 300 de abonamente pentru actualul sezon, în ciuda faptului că momentan n-are un stadion omologat pentru Liga I. Ardelenii dispută meciurile de pe teren propriu la Alba Iulia, la aproximativ 110 km de casă.
Cel mai fidel suporter. Unirea Urziceni, echipa unui orăşel cu aproximativ 17.000 de locuitori, se află în topul echipelor care au vândut cele mai multe abonamente. Ialomiţenii se laudă şi cu cel mai fidel fan, cel cunoscut sub numele „Lupul Singuratic". Acesta e abonat obişnuit din 2003, când echipa a promovat în Liga I.


“ Am vrut să redau Steaua suporterilor. Nu se poate ca această echipă să joace cu tribunele aproape goale."
Victor Piţurcă manager general Steaua  (iulie 2010)

s
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite