Lovitură pentru fanii sportului: postul care transmite JO 2020 iese din grilele a peste 1.000.000 de abonaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Canalele grupului Discovery ies din grilele operatorilor Telekom şi NextGen, de la 1 ianuarie 2020, după ce negocierile privind retransmisia programelor au eşuat, anunţă cele două părţi.

Fanii sportului sunt direct afectaţi de această decizie, chiar în start de an olimpic, întrucât în portofoliul gigantului media american se află posturile Eurosport, care deţin, printre altele, drepturi de televizare ale Jocurilor Olimpice.

Concret, începând cu prima zi a anului viitor, posturile Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi Travel Channel nu vor mai fi disponibile în grilele de programe Telekom şi Nextgen, urmând a fi înlocuite de alte canale, precum National Geographic, National Geographic Wild, National Geographic People (din februarie 2020), Look Sport 2, Look Sport 3, Travel XP, Euronews, FightBox sau Timeless Drama Channel.

Pentru fanii sportului, asta înseamnă încetarea accesului la un portofoliu stufos de competiţii sportive, cap de afiş fiind chiar întrecerile olimpice de la Tokyo (acolo unde România va fi prezentă şi cu echipa de fotbal U23, dar şi cu Simona Halep şi Horia Tecău - la tenis, cu Robert Glinţă - la înot, cu Marian Drăgulescu - la gimnastică ş.a.m.d), cele patru turnee de Mare Şlem din tenis, Premier League (unul dintre cele mai puternice campionate din fotbalul european), turneele de snooker sau competiţiile cele mai importante din sporturile de iarnă.

Potrivit celor mai recente date, Telekom are peste 1.350.000 de abonaţi.

Ce a transmis grupul Discovery, prin intermediul unui comunicat?

„De-a lungul ultimelor luni, am depus numeroase eforturi pentru a ajunge la un numitor comun cu Telekom România, însă, în ciuda investiţiilor noastre în conţinut şi drepturi sportive, operatorul a refuzat o nouă înţelegere. (...) Rămânem deschişi negocierilor de bună credinţă cu Telekom, pentru a vă readuce canalele şi emisiunile preferate.”

Ce a transmis Telekom, tot prin intermediul unui comunicat?

„Telekom face aceste modificări în grila TV în urma feedback-ului clienţilor, a analizei periodice a tendinţelor în vizionarea canalelor şi a rezultatelor unui sondaj realizat în noiembrie 2019, pe un eşantion reprezentativ de 800 de respondenţi din rândul clienţilor săi, pentru a testa preferinţele în ceea ce priveşte conţinutul TV urmărit. Studiul a arătat că 73% dintre clienţii intervievaţi ar dori să urmărească filme şi seriale celebre, 71% ar fi interesaţi să vizioneze conţinut nou, iar 65% dintre respondenţi ar prefera să urmărească documentare internaţionale premiate.“

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite