Hagi râde de noua siglă a echipei naţionale: „Lăsaţi-mă cu asta!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Federaţia Română de Fotbal a prezentat vineri noul logo şi echipament al echipei naţionale, jucătorii antrenaţi de Cosmin Contra urmând să evolueze în galben la următoarele partide.

Logoul imprimat pe tricourile de joc reprezintă o reinterpretare a stemei naţionale şi simbolurile adaptate ale celor cinci provincii româneşti, Muntenia, Moldova, Transilvania, Oltenia şi Dobrogea, concentrate în jurul unui pentagon. Culorile alese sunt cele ale drapelului naţional, albastru, galben şi roşu.

Blazonul de pe tricoul jucătorilor este realizat de Brandient, companie romanească specializată în consultanţă şi design de brand, care lucrează din Bucuresti pentru pieţele Europei Centrale şi de Sud-Est, şi din Singapore pentru piaţa asiatică.

În cadrul evenimentului de vineri a fost prezentat şi noul echipament al primei reprezentative. Naţionala va avea două tipuri de echipament, unul galben complet şi unul roşu complet. Varianta de echipament de culoare galbenă are în partea stângă a tricoului tricolorul aşezat pe verticală, în timp ce echipamentul de culoare roşie are două dungi galbene. Portarii vor avea trei variante de tricouri, negru, violet şi verde.

Îmi spun părerea. Nu vreau să se supere cineva. România a avut identitate când am fost la Europene şi Mondiale, acum e doar marketing.

Identitate a fost când România a jucat trei Europene şi trei Mondiale sau când juca în Mexic, la turneul final, cu Dobrin şi ceilalţi. Lăsaţi asta cu marketing. Noi aşteptăm acum rezultate”, a declarat Gică Hagi, după meciul cu Sepsi.

image
Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite