Duckadam, parteneriat cu un brand puternic după plecarea de la FCSB

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Contractul semnat de Helmuth Duckadam e valabil pentru 5 ani
Contractul semnat de Helmuth Duckadam e valabil pentru 5 ani

Eroul de la Sevilla a primit mai multe propuneri tentante, după ce Gigi Becali s-a debarasat de el, forţându-i să-şi dea demisia, după micşorări salariale repetate.

Fostul mare portar a fost cooptat într-un parteneriat care va reflecta implicarea responsabilă a companiei Game World în comunitate şi în industria de gambling.

Colaborarea cu fostul mare portar - eroul finalei Cupei Campionilor Europeni din 1986, de la Sevilla, unde a apărat toate cele 4 lovituri de pedeapsă în meciul dintre Steaua Bucureşti şi FC Barcelona - se va întinde pe o perioadă de 5 ani.

Helmult Duckadam şi Game World vor colabora pentru a transmite mesajele companiei, valorile brandului Game World oglindindu-se în imaginea publică pe care o are fostul sportiv de performanţă.

„Helmult Duckadam este o legendă vie, iar notorietatea şi imaginea sa ne vor ajuta să facem şi mai cunoscute acţiunile pe care Game World le organizează pentru clienţii săi, pentru angajaţii companiei şi ca parte a activităţilor de responsabilitate socială. Suntem activ implicaţi în promovarea jocului responsabil, desfăşurăm programul Bursele Game World pentru studenţi, masteranzi şi doctoranzi la psihologie care se specializează în studiul adicţiilor şi ne implicăm în viaţa comunităţilor unde activăm şi în cauze sociale importante. Cel mai recent exemplu în acest sens este susţinerea pe care o acordăm luptei împotriva pandemiei de coronavirus. Sunt valori comune puternice pe care brandurile Game World şi Helmut Duckadam le au în comun, iar prezenţa domniei sale alături de echipa noastră este deja o adevărată inspiraţie pentru noi toţi”, a declarat Attila Otto Török, director de strategie Game World România.

Anul trecut, Game World Group a direcţionat circa 1,7 milioane de lei către susţinerea programului Joc Responsabil şi alte acţiuni de responsabilitate socială. Pe perioada stării de urgenţă, companiile Game World Group au făcut donaţii şi sponsorizări în valoare totală de aproximativ 100.000 de euro în scopul susţinerii eforturilor de combatere a epidemiei de COVID-19 în Bucureşti şi alte 11 oraşe din România. 

„Îmi face mare plăcere să îmi asum acest rol de ambasador pentru că am descoperit în Game World un partener cu o viziune pe termen lung, un adevărat jucător responsabil în industria în care activează. Sunt convins că ne vom menţine împreună ceea ce eu numesc atitudinea de învingător şi că ceea ce vom realiza de-a lungul colaborării noastre îi va inspira pe cei care trec pragul sălilor Game World în a fi responsabili şi echilibraţi”, a precizat Helmut Duckadam.

La concretizarea acestui acord de colaborare a contribuit semnificativ şi Bobby Durbac, Durby Sports Marketing, unul dintre cei mai de succes profesionişti în domeniul marketingului sportiv din România.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite