De pe teren, în inima oamenilor: Un sezon plin de emoții, trofee și momente de neuitat
0Betano, sponsor global oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, creează experiențe memorabile pentru fanii din întreaga lume.

Fotbalul european a oferit un sezon remarcabil, în care echipele de pe tot continentul s-au luptat pentru titlul de campioane a UEFA Europa League și UEFA Conference League. Finala Europa League dintre Tottenham și Manchester United a adus un spectacol memorabil, confirmând încă o dată pasiunea și intensitatea competiției. Fanii au savurat meciuri pline de suspans și evenimente de neuitat, noul format al ligii devenind rapid preferatul publicului. Suporterii din România au avut șansa să vadă FCSB și FC Corvinul Hunedoara confruntându-se cu cele mai bune echipe europene.
Format nou, emoție sporită.
Partidele europene din acest sezon au captivat fanii fotbalului, oferind confruntări palpitante, iar echipele românești au avut o evoluție notabilă în competițiile continentale. FC Corvinul Hunedoara a arătat o dăruire remarcabilă, reușind să ajungă până în preliminarii în fața echipelor Paksi și Rijeka.
FCSB nu a dezamăgit și a ținut fanii români cu sufletul la gură, cu o victorie obținută cu multă determinare (3-2) împotriva Qarabağ FK și un succes categoric (2-0) în fața celor de la PAOK, care le-a asigurat prezența în play-off. Chiar dacă drumul lor în competiție s-a încheiat în optimile de finală, împotriva celor de la Olympique Lyonnais, performanța FCSB a evidențiat spiritul neclintit și ambiția echipei de a excela pe scena europeană.
Evenimente speciale pentru fani

Suporterii români au trăit momente de neuitat încă de la începutul anului, atunci când Betano, în calitate de sponsor oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, le-a adus visul competiției chiar la ei acasă: trofeele UEFA au fost expuse în București, iar sute de fani au avut posibilitatea de a face fotografii cu acestea și de a interacționa live cu jucători ai echipei FCSB al cărei sponsor principal este Betano.
România a fost prima din țările în care Betano a organizat evenimente similare de prezentare a trofeelor.
În Porto, Portugalia, peste 1.700 de pasionați de fotbal au avut ocazia să vadă trofeele și să asculte poveștile fostului căpitan al FC Porto și câștigător al UEFA Europa League în 2011, Helton iar în Sofia, Bulgaria, prima vizită a trofeelor în această locație, fanii i-au întâlnit pe legendarii fotbaliști Krasimir Balakov și Gianluigi Buffon, ambassador UEFA, conferind evenimentului o notă memorabilă.
Betano a fost de asemenea bine reprezentată în UEFA Europa League de către cluburile pe care le sponsorizează, FCSB, FC Porto și Viktoria Plzeň, toate reușind să ajungă în fazele eliminatorii.
Betano sărbătorește alături de “Kaizeneri”
Una dintre valorile fundamentale ale Kaizen Gaming, compania care deține Betano, este că Oamenii sunt pe Primul Loc. Aceasta înseamnă că nu doar fanii fotbalului au avut parte de momente memorabile, dar și “Kaizenerii”, proprii angajați. Compania a organizat și evenimente interne pentru a sărbători sponsorizarea UEFA Europa League și UEFA Conference League, aducând festivitățile la birouri, în București, în sediul central, Kaizen Campus, din Atena, precum și în Sofia. Kaizenerii au avut ocazia să facă fotografii de grup cu trofeele și să își creeze amintiri de neuitat.

Kaizen Gaming și Betano nu se opresc aici, continuând să ofere suporterilor cele mai bune experiențe prin colaborările cu organizații internaționale precum UEFA și numeroasele cluburi cu care au parteneriate. Cu un accent puternic pe tehnologie și inovație, compania își propune să evolueze constant și să descopere modalități noi, sigure și mai plăcute pentru ca fanii să se bucure întotdeauna de fotbal într-un mod responsabil și plin de distracție.
Prin urmare, suporterii trebuie sa fie cu ochii în patru pentru numeroasele evenimente UEFA Europa League și UEFA Conference League ce vor fi organizate de Betano în locații noi în sezonul următor.