CFR, încă o lovitură: Clujenii au un nou sponsor! Brandul va apărea pe tricouri din acest weekend VIDEO FOTO
0
La o zi după o victorie profitabilă în grupele Conference League, 2-0 cu Jablonec (Cehia), succes care a adus 500.000 de euro în conturile clubului, s-a anunţat şi un nou parteneriat important pentru formaţia din Gruia.
CFR Cluj e campioana Ligii I de patru sezoane. Ceea ce nu e tocmai întâmplător, având în vedere că e, probabil, cel mai bine structurat club din prima divizie, alături de Farul Constanţa, unde se vede mâna lui Hagi.
Revenind la CFR, ardelenii ies în evidenţă, nu doar prin rezultatele obţinute pe teren, ci şi datorită unui departament puternic de marketing. Care tocmai a obţinut un contract important pentru formaţia din Gruia.
PokerStars Casino, brandul global de cazinou online, s-a alăturat echipei de fotbal CFR Cluj, în calitate de nou partener oficial al clubului. PokerStars Casino, deţinut de Flutter Entertainment, va continua colaborarea pe care a deschis-o operatorul global de pariuri sportive Betfair, un alt brand din portofoliul Flutter Entertainment.

În cadrul acestui parteneriat, PokerStars Casino va apărea pe tricourile oficiale de joc şi pe echipamentul de antrenament ale CFR Cluj, precum şi în brandingul stadionului „Dr. Constantin Rădulescu“ începând cu 12 decembrie, când echipa va evolua împotriva celor de la CS Mioveni.
Ce s-a spus la semnarea contractului?
*Alfonso Cardalda, Marketing Director - PokerStars Casino: PokerStars Casino se bucură să devină partenerul oficial al CFR Cluj. Performanţa echipei din ultimii ani susţine şi se potriveşte cu unitatea şi determinarea noastră, aşa că suntem încântaţi să construim prezenţa PokerStars Casino în România şi să arătăm ambiţiile noastre în piaţă. Suntem all-in pentru acest parteneriat şi aşteptăm cu nerăbdare să facem o colaborare epică.
*Cristian Balaj, preşedinte CFR Cluj: Ne bucură să continuăm alături de noua echipă PokerStars Casino parteneriatul pe care l-am început cu Betfair, iar asocierea CFR Cluj, actuala campioană a României, cu un brand de renume internaţional care îşi doreşte să fie cel mai bun din industria sa, subliniază faptul că avem obiective comune. Ne dorim să ne bucurăm în continuare de performanţe notabile împreună!
VEZI CLIPUL DE PREZENTARE PENTRU NOUL SPONSOR
Deac şi Camora, implicaţi într-o campanie inedită
În luna octombrie a acestui an, PokerStars Casino a pornit prima sa campanie de marketing din România, „Epic Downtime“. Asigurarea divertismentului pentru comunitate se află în centrul a tot ceea ce face PokerStars Casino, iar noua campanie publicitară „Epic Downtime“ reflectă acest lucru. Complementar momentului de lansare al noului parteneriat, doi dintre cei mai importanţi fotbalişti ai CFR Cluj, Mario Camora şi Ciprian Deac, au povestit despre pauzele lor epice si nu numai.
*Ciprian Deac: Mi-ar fi plăcut să devin pilot de Formula 1, de raliuri, dacă nu eram fotbalist, dar ştiu că pentru a ajunge acolo trebuie să fii foarte, foarte talentat.

*Mario Camora (foto): Cele mai plictisitoare activităţi? Să spăl vasele acasă când mă pune nevasta! Mai precis, să spăl vasele, când se ocupă ea de copii. Plus cumpărăturile, mersul la shopping pe mine mă înnebuneşte, nu rezist! Eu, dacă stau o oră, o oră jumate, eu deja încep să mă plictisesc şi îţi dai seama că nevasta spune să mai stăm puţin, mai mergem la un magazin, înnebunesc! Mă pun direct pe un scaun şi aştept să termine ea cumpărăturile.