Au fost „rezervate“ 21.000 de bilete? Aproape jumătate din tichetele pentru meciul cu Chelsea s-au volatilizat

0
Publicat:
Ultima actualizare:
fan Steaua. FOTO

Dacă eşti un fan al biletelor la meciurile de fotbal cumpărate online, puse primele în vânzare, dar culmea, “întâmplător” în locurile cele mai proaste, dacă citeşti ştirile cu “tichete epuizate” la partidele de interes maxim, dar care apar apoi, tot “întâmplător”, la case, dar în buzunarele bişniţarilor, materialul te-ar putea interesa.

Steaua a debutat aseară în grupele Ligii Campionilor, în acest sezon, cu Schalke, în deplasare, dar gândul fanilor roş-albaştrilor a fost şi la meciurile de pe teren propriu. 

Când aceştia îi vor putea vedea la lucru pe Hazard, Oscar, Boateng sau, de ce nu, Jose Mourinho. Doar că sunt semne că nu mulţi vor avea această ocazie, în ciuda preţurilor piperate. Iar dacă totuşi o vor face, sunt şanse mari să nu vadă starurile lui Chelsea sau Schalke din cele mai bune poziţii de pe „Naţional Arena“. 

De ce? Există multe indicii care acreditează varianta că aproape jumătate din bilete ar fi fost „rezervate“ de către oficialii stelişti. Pentru rude, cunoscuţi sau apropiaţi, într-un scenariu binecunoscut şi repetat pe plaiurile mioritice, înaintea unor meciuri importante. 

GIGI A RECUNOSCUT

Practica nu e nouă şi a şi fost recunoscută în martie, chiar de către finanţatorul Gigi Becali şi chiar înaintea unui meci cu Chelsea, din optimile Ligii Europa. „Am ţinut pentru persoane importante cam o mie de bilete, dintre care 500 la peluze şi 500 la VIP“, a anunţat, franc, Gigi Becali. În acele zile, au circulat informaţii că existau 200.000 de cereri de bilete pentru meciul cu Chelsea de pe "Naţional Arena"!.  

Revenim la situaţia actuală. Imediat după ce-au aflat ce le-au hărăzit sorţii la Monaco, adică o grupă cu Schalke, Chelsea şi Basel, oficialii Stelei au anunţat modalitatea în care fanii îşi vor putea procura bilete. 

În prima fază, exclusiv online, pe www.biletesteaua.ro, şi sub forma unor pachete, fiecare suporter putându-şi rezerva tichete pentru toate cele trei meciuri. Steliştii au făcut 35.000 de pachete, din care până luni, când era data-limită de vânzare a pachetelor, s-au vândut doar 10.000.

O explicaţie ar fi faptul că, probabil, n-au fost prea mulţi fani interesaţi să-şi asigure din timp tichetele pentru toate cele trei meciuri ale Stelei de acasă, Basel, spre exemplu, nefiind o formaţie care să atragă prea mult interesul suporterilor. 

În faza a două, biletele urmau să se vândă, tot online, pentru fiecare meci. Până pe 24 septembrie, pentru disputa cu Chelsea, iar din ziua următoare vor putea fi cumpărate, în continuare, bilete pentru meciurile cu FC Basel (22 octombrie) şi Schalke (26 noiembrie). 

Pe site-ul oficial, Steaua specifică clar că la casele de bilete de la „Naţional Arena“ vor exista tichete doar dacă acestea nu sunt epuizate după perioada de vânzare în online

19.000, NU 40.000

Pentru un meci extrem de atractiv, cum e cel cu Chelsea, Steaua scoate la vânzare pentru suporterii români în jur de 50.000 de bilete. Asta pentru că în jur de 5.000 se duc spre galeriile adverse sau sunt lăsate libere, ca zone-tampon. Din cele 50.000, scădem cele 10.000 ocupate de fanii care şi-au luat deja pachete. Rămân 40.000. Însă ieri-dimineaţă, pe site-ul www.biletesteaua.ro, la prima oră a primei zile în care s-au pus în vânzare biletele pentru meciul cu Chelsea, mai erau disponibile, potrivit „Gazetei Sporturilor“, doar 19.000

De la 40.000 la 19.000, diferenţa este de 21.000, bilete care practic nu sunt nicăieri! Aproape jumătate din cele puse în vânzare, o cifră enormă.

 Nici oficialii Stelei, nici cei ai site-ului www.biletesteaua.ro n-au putut fi contactaţi ieri, dar o sursă „Adevărul“ apropiată de staff-ul campioanei a confirmat faptul că, cel mai probabil, tichetele care nu apar la vânzare au fost „rezervate“ de oficialii grupării din Ghencea: „Se practică acest lucru. Şi în martie, la meciul cu Chelsea, a existat un interes enorm“. 

Şi mai e de remarcat ceva. Din tichetele puse în vânzare de ieri, pentru meciul cu Chelsea, cele mai bune, din punct de vedere al preţurilor şi al locaţiei, nu mai erau disponibile. Astfel, la Peluza 1 (Inel 2), la Peluza 2 (Inel 2), la Tribuna 2 (Inel 1), sectoarele centrale şi Tribuna a 2-a (Inel 2), şi la sectoarele VIP, ieri după-amiază nu mai exista niciun bilet! (zonele reprezentate în infografia de mai jos prin cerculeţe albe)

Până pe 24 septembrie, în ritmul la care s-au vândut ieri, şi câte 10 pe minut, cele 19.000 de bilete „reale“ vor fi epuizate. 

Tradiţia ne spune că sunt şanse ca, din cele 21.000 de tichete „fantomă“, multe să se materializeze. Pe la casele de bilete, dar în buzunarele băieţilor mai solizi şi cu pielea mai întunecată. 

infografie bilete Chelsea

 Vezi aici preţul biletelor la meciurile Stelei în grupele Ligii Campionilor

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite