Revelionul lui Dan Negru de la Antena 1, cifre de zece ori mai mari decât Pro TV în audienţe: cea mai mare diferenţă din istorie dintre cele două posturi
0
Revelionul lui Dan Negru de la Antena 1 a înregistrat cifre de audienţă de zece ori mai mari decât Pro TV, aceasta fiind cea mai mare diferenţă dintre cele două posturi.
Programul special prezentat de Dan Negru la Antena 1 de Revelion, pentru a-l 16-lea an la rând, a dominat clasamentul audienţelor, fiind la mare distanţă faţă de celelalte posturi. Astfel, Antena 1 a avut cifre de zece ori mai mari decât Pro TV, cea mai mare diferenţă din istoria măsurătorilor TV dintre cele două posturi, arată paginademedia.ro. De altfel, Pro TV - fără program special, doar cu filme - a fost la nivel naţional şi la oraşe pe poziţia a şasea în top. Pro TV a stat mai bine pe targetul comercial, unde a fost pe locul al treilea, mai scrie aceeaşi sursă citată. Anul trecut, Antena 1 avusese cifre de audienţă de şase ori mai mari decât cele înregistrate de Pro TV.
România TV, singurul post de ştiri cu program special de Revelion, a avut o clasare bună la nivel naţional şi la oraşe, iar Etno TV a urcat în top.
La nivel naţional, Revelionul Starurilor cu Dan Negru a adunat în medie 3,1 milioane de telespectatori, cifră apropiată de audienţele de anul trecut. O treime din românii care se uitau la televizor în noaptea dintre ani erau pe Antena 1 (33% cotă de piaţă). Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu WowBiz de Revelion: peste 900.000 de români media pe minut, arată paginademedia.ro. TVR 1 a fost pe locul al treilea (612.000 de telespectatori), după care au venit Etno TV (436.000 de telespectatori) şi România TV (427.000 de telespectatori).
Fără program special, doar cu filme şi un concert al Loredanei, Pro TV a fost pe locul şase la nivel naţional, cu o medie de 325.000 de telespectatori, de zece ori mai puţini privitori decât cei pe care îi avea Antena 1.
La nivel urban, Antena 1 a avut 1,7 milioane de telespectatori, la fel ca anul trecut. Pe locul doi a venit Kanal D, cu 313.000 de telespectatori. TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea în acest segment (244.000 de telespectatori), România TV pe locul patru (199.000 de telesepectatori), iar Naţional TV pe locul al cincilea cu Revelionul cu Corina Chiriac (181.000 de telespectatori).
Cifrele Pro TV au fost şi la oraşe de aproape zece ori mai mici decât ale Antenei 1: o medie de 176.000 de telespectatori, faţă de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru, notează paginademedia.ro.
La nivel comercial, al publicului cu vârste între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut cotă de piaţă de 40%. În număr de persoane: aproape 820.000 de telespectatori din segmentul comercial la Antena 1. Locul doi pentru Kanal D, cu 165.000 şi trei pentru Pro TV, cu 122.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe intervalul 22.00 - 02.00.