Coca-Cola a lansat o nouă reclamă emoţionantă de Crăciun: „Anul acesta, oferă ceva ce numai tu poţi dărui“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
coca cola

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, care dă viaţă gândului: „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poţi dărui”.

Regizat de Taika Waititi, laureat al premiului Oscar, şi creat de agentia Wieden + Kennedy London, filmul dezvăluie magia Crăciunului, într-o poveste plină de speranţă despre dragostea nemărginită a tatălui pentru fiica sa şi călătoria acestuia pentru a face ca dorinţa ei de Crăciun să devină realitate.

Filmul începe cu tatăl pregătindu-se de o lungă călătorie pentru serviciu. În timp ce el este pe cale să plece, fiica lui îi întinde scrisoarea scrisă cu grijă pentru Moş Crăciun, rugându-l să o pună la poştă în drumul său. Mai apoi îl vedem pe tată ocupat, la serviciu, realizând că a uitat să lase la poştă scrisoarea fiicei sale. Şi astfel începe misiunea lui de a asigura personal livrarea scrisorii către Moş Crăciun. 

Navighează peste mări, urcă stânci abrupte, străbate jungla densă, traversează tundra aspră înainte de a ajunge la Polul Nord. Când ajunge, în sfârşit la casa lui Moş Crăciun, îl întâmpină mesajul „Closed for Christmas”. În cele din urmă, este salvat de celebrul tir Coca-Cola şi dus înapoi acasă. „Dragă Moşule, te rog, adu-l pe tata acasă de Crăciun”, este mesajul din scrisoare. 

Filmul urmează campaniei recente „Mai deschişi ca niciodată” - prima campanie Coca-Cola de când pandemia COVID-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilităţi descoperite ca o consecinţă a izolării în timpul pandemiei şi un apel pentru a aprecia tot ceea ce avem în jurul nostru.

Adevărata magie a Crăciunului: dragostea faţă de cei dragi 

Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România: „2020 a fost un an dificil pentru mulţi dintre noi şi tocmai de aceea simţim nevoia, acum poate mai mult ca oricând, să păstrăm magia sezonului sărbătorilor. Coca-Cola are o legătură simbolică şi îndelungată cu Crăciunul, începând din anii 1920, reclamele noastre amintind mereu de puterea optimismului, căldura familiei şi sentimentul de apartenenţă de care toţi avem nevoie. Aceste mesaje reflectă de fapt adevărata magie a Crăciunului - dragostea noastră faţă de cei dragi, bucuria clipelor petrecute împreună, nevoia de a fi aproape de ei, dar şi dorinţa de a-i ocroti. Anul acesta, poate, unii dintre noi vom experimenta acestă magie într-un mod diferit, de la distanţă, dar cred că toţi ne dorim ca acest lucru să nu schimbe cu nimic intensitatea trăirilor.”

Campania de Crăciun, care marchează totodată şi 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, recunoaşte că adevărata magie a Crăciunului este aceea de a te reconecta cu tine însuţi şi cu cei apropiaţi, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care fiecare dintre noi îl poate face. Moş Crăciun, la rândul său, va juca şi anul acesta un rol esenţial în asigurarea festivităţii de Sărbători.

Filmul „Scrisoarea” va fi disponibil în mai multe formate şi va fi prezentat în 91 de ţări din întreaga lume. 

În România, acesta va putea fi urmărit pe TV începând de astăzi, 13 noiembrie, în variante de 30 de secunde, 60 de secunde sau în forma integrală care va fi disponibilă şi online. Totodată, pentru a păstra tradiţia ultimilor ani, în campania TV va rula şi clipul “Sărbătorile vin!”. 

Nici Caravana de Crăciun nu va lipsi din programul activărilor locale, însă, anul acesta, camioanele Moşului vor ajunge în oraşele din ţară într-un mod mai spectaculos ca niciodată: în realitate augmentată.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite