„Câştigă România“, câştigă şi TVR 2: emisiunea de cultură generală continuă cu sezonul doi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Virgil Ianţu o să apară în sezonul doi al emisiunii de cultură generală FOTO TVR 2
Virgil Ianţu o să apară în sezonul doi al emisiunii de cultură generală FOTO TVR 2

„Câştigă România“, emisiunea de cultură generală prezentată de Virgil Ianţu la TVR 2, continuă la Televiziunea Română cu sezonul al doilea.

Emisiunea de cultură generală „Câştigă România“, prezentată de Virgil Ianţu, la TVR 2, va continua cu sezonul al doilea, potrivit informaţiilor obţinute de paginademedia.ro. Consiliul de Administraţie al Televiziunii Române a aprobat săptămâna trecută prelungirea contractului cu producătorul emisiunii, Zucchero Media. Noul sezon al emisiunii va începe la TVR 2 din toamnă.

Formatul emisiunii 

Emisiunea „Câştigă România“, un format dezvoltat de TVR şi compania Zucchero Media, a debutat pe micile ecrane în urmă cu doar trei luni şi a fost difuzată la TVR 2 în fiecare seară, de luni până joi, de la ora 20.00.

„În fiecare ediţie sunt câte trei concurenţi, dintre care doar unul va rămâne, după ce va trece de două etape preliminarii. Fiecare concurent trebuie să aibă ca punct de plecare un judeţ de graniţă pe care şi-l alege. Misiunea este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă, pe care îl va alege aleatoriu calculatorul. Fiecare concurent trebuie să răspundă corect la o serie de întrebări legate de judeţele prin care trec. La final se face un clasament, iar cei care au parcurs întreaga distanţă între punctul de plecare şi cel de destinaţie sunt avantajaţi. După prima etapă, doi dintre concurenţi merg mai departe, iar cel cu punctajul cel mai mic părăseşte concursul. În următoarea etapă, concurenţii «se duelează», pornind unul spre celălalt, fiecare dintr-un judeţ opus. Obiectivul este să ajungă în judeţul adversarului şi aici va fi nevoie şi de puţină strategie, de câteva ocolişuri. În cea de-a treia etapă va rămâne cel care va parcurge cele mai multe judeţe. Acesta va trebui să răspundă la o serie de întrebări cât mai repede, parcurgând cât mai multe judeţe din punctul de plecare. Iar strategia pe care o va alege face parte din farmecul jocului. Dacă rămâne înconjurat de judeţe pentru care a dat răspunsuri greşite, se blochează şi ediţia se încheie. Însă acesta este cel care trece în ediţia următoare şi care are deja un premiu asigurat“, a explicat Virgil Ianţu cum se desfăşoară concursul.

Americanii, interesaţi de conceptul show-ului 

Formatul a atras atenţi producătorului american de televiziune Tim Crescenti, care nu a stat prea mult pe gânduri şi a venit în studiourile Televiziunii Române unde a înregistrat varianta pentru export - „To Win Your Country“.

„M-am uitat la emisiune şi mi s-a părut distractivă. Un show simplu, pe care trebuie să-l facem cunoscut în toată lumea“, a declarat Crescenti potrivit site-ului Ştirilor TVR.

La rândul lui, Virgil Ianţu, prezentatorul emisiunii „Câştigă România“ s-a declarat încântat de această reuşită: „Mă bucur foarte tare că există interes din afara ţării pentru format. Sincer, mă aşteptam, pentru că în mintea mea aşa s-au cristalizat lucrurile, şi uite că a venit vremea să le mai vindem şi noi formate.“

Bogdan Niculescu, producătorul emisiunii „Câştigă România“ a precizat că va încerca să popularizeze cât mai mult acest format în afara ţării: „Ne-am gândit să exportăm acest format peste hotare. Şi de aceea, cu partenerii noştri din Statele Unite vrem să încercăm să scoatem «Câştigă Franţa», «Câştigă SUA», «Câştigă Anglia», de ce nu?“. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite