Care au fost emisiunile de divertisment cu cea mai mare audienţă în ianuarie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Acces Direct“, „Ce spun românii“, „Exatlon“ şi „Poftiţi în vacanţă“ au fost cele mai urmărite emisiuni ale lunii ianuarie FOTO Pagina de Media
„Acces Direct“, „Ce spun românii“, „Exatlon“ şi „Poftiţi în vacanţă“ au fost cele mai urmărite emisiuni ale lunii ianuarie FOTO Pagina de Media

Deşi ianuarie este de obicei săracă în formate noi de emisiuni, Kanal D şi Antena 1 au făcut un pas în faţă anul acesta şi au lansat două emisiuni care le-a ridicat audienţa. Cele două posturi au dominat topul audienţelor pe toate target-urile.

NAŢIONAL

La nivel naţional, emisiunea „Acces Direct“, prezentată de Simona Gherghe la Antena 1, a fost cea mai urmărită emisiune a lunii ianuarie, cu o medie de 1,7 milioane de telespectatori. Pe locul al doilea s-a clasat „Ce spun românii“, quiz show-ul lui Cabral de la Pro TV, la o diferenţă mică de aproape 15.000 de telespectatori, urmat de „Exatlon“, noua emisiune de la Kanal D, care a avut o medie de 1,6 milioane de privitori, arată Pagina de Media. „Exatlon“ a dominat serile patru zile din şapte, fiind cea mai urmărită emisiune din prime-time, chiar dacă nu a ocupat primul loc în topul general.

Top 5 este completat de „Poftiţi pe la noi: Poftiţi în vacanţă“, emisiunea lui Nea Mărin de la Antena 1 (aproape 1,5 miloane de telespectatori) şi „Guess my age“, prezentată de Dan Negru (1,4 milioane privitori).

URBAN

La oraşe, „Ce spun românii“, difuzată de Pro TV înaintea ştirilor de la ora 19.00,  a fost lider de audienţă cu o medie de 870.000 de telespectatori. „Exatlon“ a fost a doua cea mai urmărită emisiune (730.000), urmată de „Poftiţi în vacanţă“ (700.000).  Dacă la nivel naţional a fost cea mai urmărită emisiune, „Acces Direct“ este de abia pe locul patru la nivel urban, cu o medie de 640.000 de persoane. Pe locul al cincilea s-a clasat „Guess my Age“, cu 600.000 de privitori.

COMERCIAL

În ianuarie, „Poftiţi în vacanţă“ a câştigat publicul tânăr, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Emisiunea de la Antena 1 a fost în fruntea clasamentului cu o medie de 370.000 de persoane. Pe locul al doilea s-a clasat „Ce spun românii“ (Pro TV - 335.000 de persoane), urmată de „Exatlon“ (Kanal D – 310.000 de persoane), „Guess my Age“ (Antena 1 – 280.000) şi „Acces Direct“ (Antena 1 - 230.000).

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite