Cum te simţi după o şedinţă de exerciţii fizice

Cum te simţi după
o şedinţă de exerciţii fizice

Capacitatea de concentrare creşte. FOTO: Getty Images

Mişcarea este întotdeauna un mijloc bun de a ne îmbunătăţi sănătatea organismului, precum şi o modalitate de a scăpa de grijile cotidiene, care de multe ori reprezintă cauza stresului nostru.

Ştiri pe aceeaşi temă

O sesiune de exerciţii fizice poate reprezenta un cec alb care să ne garanteze un plus pentru buna noastră dispoziţie, fie că este vorba de energia pe care o resimţim, fie că avem parte de momente de relaxare mentală.

„Huffington Post” evidenţiază patru beneficii ale exerciţiilor fizice.

1.Stresul cotidian dispare

Starea de stres dată este înlăturată în momentul în care facem mişcare fizică, atât în timpul exerciţiilor, dar şi în perioada ulterioară acestora. Potrivit, Anxiety and Depression Association of America, 14% din cetăţenii din SUA recurg la exerciţii fizice pentru a înlătura stresul.

2.Reuşeşti să-ţi îmbunătăţeşti concentrarea

Accelerarea organismului implică în aceeaşi măsură şi o mai buna vascularizare a creierului, ceea ce înseamnă că din acest moment capacitatea cerebrală creşte.

3.Exerciţiile fizice te pot scăpa de diabet

Modul în care grăsimile sunt arse de organism poate duce la diminuarea posibilităţii apariţiei diabetului în rândul celor care aleg calea mişcării.

4.Eşti mai optimist şi înţelegător

În momentul în care corpul depune efort într-un mod plăcut, mai multe substanţe precum endorfinele (creează euforie, eliberează hormoni sexuali şi îmbunătăţeşte sistemul imunitar) şi serotonina sunt eliberate, ceea ce duce la apariţia unei stări de bine şi îndepărtarea eventualelor stări depresive. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: