Parcare subterană cu 700 de locuri, inaugurată în centrul Capitalei. Locurile sunt gratuite până la sfârşitul anului
0A fost inaugurată parcarea subterană de pe Bulevardul Decebal al Capitalei, miercuri, 24 noiembrie. Aici pot încăpea 700 de maşini, iar momentan, parcarea este gratuită. De la începutul anului 2022, locul va fi taxat cu 5 lei pe oră.
Investiţia de peste 100 de milioane de lei este o veste bună pentru şoferii care, până acum, îşi lăsau maşinile pe prima bandă de circulaţie.
Parcarea are două niveluri subterane, astfel că locurile de pe primul pot fi închiriate de oricine, în schimb, cele de pe al doilea sunt destinate doar celor care locuiesc în această zonă.
„Odată ce am rezolvat problema parcării, în zonă nu vom mai avea probleme semnificative de trafic.” a spus Robert Negoiţă, primarul Sectorului 3.
„Nimeni nu poate să lase maşina mai mult de 3 zile fără să ne anunţe. Avem sisteme de supraveghere care ne anunţă când s-a depăşit perioada de 3 zile. Dacă o lasă, o scoatem pe cheltuiala proprietarului. În viitor va fi cu tarif, dar până la finalul anului nu intenţionăm să punem niciun fel de tarif, barierele nu vor fi lăsate. Ne gândim la un anumit tarif. Abonament pe an de 1400 lei, pe oră - 5 lei, pe zi 30 sau 40 lei. Probabil şi încă 2-3 luni din anul viitor nu va fi tarif. Este şi o compensare pentru disconfortul produs de şantier în zonă”, a mai declarat Robert Negoiţă la inaugurare.
Primăria Sectorului 3 a început în 2019 lucrările de amenajare a parcării subterane, în paralel cu amenajarea trotuarelor de pe bulevard. Constructorul este compania Primăriei, Algorithm Residential S3.
„Întârzierile de la obiectivul „Parcare Decebal” sunt cauzate de apariţia unor probleme identificate în urma testelor privind sistemul de Desfumare. Pentru a respecta Scenariul de Securitate la Incendiu şi a nu compromite obţinerea Autorizaţiei ISU de funcţionare, s-au stabilit împreună cu proiectanţii şi dirigintele de şantier următoarele: modificarea tabloului de Sprinklere astfel încât pornirea celor două pompe să nu se realizeze simultan; crearea unui gol adiţional cu aria echivalentă a radiatorului în peretele rampei de acces; suplimentarea cablului care alimenteaza grupul de Hidranţi, cu un cablu nou, în lungime de aproximativ 500 m.l., echiparea cablului cu echipamente tehnice de gabarit corespunzător, pentru a putea realiza legăturile acestuia. Decizie care a fost luată pentru a putea preîntâmpina pierderea de energie electrică pe cablu, conform calculelor, aceasta, este sub valoarea acceptată şi influenţează negativ pornirea grupului de pompare- Hidranţi”, a postat compania pe Facebook, pe 16 noiembrie.