Prăpăd în urma oamenilor care folosesc gratis bicicletele şi trotinetele electrice din Timşoara: „Am găsit smulse cablurile de încărcare, sunt zgâriate, strâmbe“

Prăpăd în urma oamenilor care folosesc gratis bicicletele şi trotinetele electrice din Timşoara: „Am găsit smulse cablurile de încărcare, sunt zgâriate, strâmbe“

Biciclete

Bicicletele şi trotinetele electrice puse la dispoziţia timişorenilor gratuit de municipalitate sunt puse la grea încercare de care nu ştiu să aibă grijă de ele.

Ştiri pe aceeaşi temă

Majoritatea bicicletelor puse la dispoziţie de Societatea de Transport Public Timişoara (STPT) arată jalnic. Sunt zgâriate, lovite, unele nu mai au sonerie, au farurile sparte dar şi alte urme ale „civilizaţiei”. Bicicletele în sistem bike-sharing au apărut în Timişoara în anul 2014, când au fost aduse 300 de biciclete. În 2017, numărul bicicletelor a crecut la 420, care pot fi luate din 35 de staţii.
 
„Se întâmplă tot felul de lucruri de nedorit, dar se întâmplă. Noi facem o verificare tehnică permanentă. Angajaţii noştri verifică săptămânal starea lor. Roţile să fie umflate, frânele să fie funcţionale, la fel şi farurile, ghidonul să fie drept. Sunt zgâriate, nu mai arată ca noi, pentru că unii nu au grijă. Lovesc bordurile, ştiţi cum e, nu e a lor”, a declarat Nicolae Bitea, directorul Societăţii de Transport Public Timişoara.
 

 
Proiectul cu trotinetele electrice a fost inaugurat în 1 aprilie. Au fost cumpărate în prima fază 25 de trotinete.
 
Nu a trecut nici o săptămână că au apărut şi aici problemele.  
 
„În cinci porţi au fost smulse cablurile de încărcare. Nu ştiu dacă a fost din neatenţie sau din grabă. Am remediat problemele şi sperăm ca oamenii să înveţe să le folosească cum trebuie”, a mai spus Nicolae Bitea. 
 
Planul Primăriei Timişoara este ca până în 2020 să pună la dispoziţia cetăţenilor 220 de trotinete electrice. 
 



 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: