CFR anunţă măsuri speciale. Trenurile vor circula cu viteză redusă cu 20-30 km/h faţă de viteza normală

CFR anunţă măsuri speciale. Trenurile vor circula cu viteză redusă cu 20-30 km/h faţă de viteza normală

Canicula determină întârzieri serioase pe calea ferată FOTO: arhivă

CFR anunţă măsuri suplimentare în zilele caniculare, astfel încât să se evite situaţiile în care trenurile rămân blocate sau chiar se produc evenimente cu impact asupra circulaţiei pe calea ferată.

Temperaturile de cuptor au determinat CFR să anunţe măsuri speciale pe calea ferată. În intervalele orare în care temperatura în şină va depăşi 50-55 grade Celsius viteza cu care vor circula trenurile va fi redusă cu 20-30 km/h, au anunţat reprezentanţii Companiei Căile Ferate Române.

iată ce măsuri speciale vor fi aplicate de CFR SA pentru circulaţia trenurilor în perioadele caniculare:
◘ revizii suplimentare pe reţea în regiunile aflate sub atenţionare de temperaturi ridicate;
◘ însoţirea trenurilor cu personal de specialitate;
◘ măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor la nivelul şinei;
◘ reducerea vitezei de circulaţie a trenurilor cu 20-30 km/h faţă de viteza normală pe anumite intervale de staţii;
◘ avizarea permanentă a operatorilor de transport feroviar de călători şi de marfă (OTF) şi transmiterea operativă a intervalelor de staţii unde trebuie să reducă viteza de circulaţie.

„CFR SA vă informează că în cursul zilei de astăzi, 1 august, când sunt prognozate temperaturi maxime cuprinse între 37 şi 39 de grade în aer, în majoritatea regiunilor, conform informărilor transmise de ANM, personalul companiei va lua măsuri speciale pentru desfăşurarea circulaţiei trenurilor în condiţii optime de trafic.
 
Astfel, personalul de întreţinere a infrastructurii feroviare va efectua revizii suplimentare pe reţeaua feroviară, în special în regiunile care intră sub incidenţa atenţionărilor de temperaturi ridicate şi diconfort termic accentuat, prin verificarea directă ale linilor de cale ferată, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor la nivelul şinei, iar în intervalele orare în care temperatura în şină va depăşi 50 - 55 de grade, pe intervalele de staţii unde situaţia o impune, se reduce viteza de circulaţie a trenurilor cu 20-30 km/h faţă de viteza normală, astfel încât traficul feroviar să se desfăşoare în depline condiţii de siguranţă.

Menţionăm faptul că aceaste măsuri respectă normele de siguranţă feroviară, aplicate în astfel de situaţii speciale“, a transmis purtătorul de cuvânt al CFR S.A., Oana Brânzan.

CFR SA va aviza operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă (OTF) când se impune reducerea vitezei de circulaţie şi pe ce intervale se va lua această măsură, astfel încât operatorii de transport feroviar de călători să informeze din timp pasagerii despre condiţiile speciale de trafic, necesar a fi aplicate în perioadele caniculare, a mai precizat sursa citată.

Informaţii suplimentare despre modificările apărute în programul de circulaţie puteţi obţine şi accesând următoarele surse:
 
◘ site-ul administratorului de infrastructură feroviară www.cfr.ro - domeniul Trenul meu sau accesând direct link-ul http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren;
◘ site-urile operatorilor de transport feroviar de călători sau paginile de facebook;
◘ 021/9521 - infoormaţii trenuri CFR Călători;
 
Site-urile şi paginile de facebook ale operatorilor de transport feroviar de călători:
1. CFR Călători (operator naţional)
http://www.cfrcalatori.ro/
https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro/?fref=ts
2. SC RegioCalatori (operator privat)
https://www.regiocalatori.ro/
https://www.facebook.com/trencalatori
3. SC Interregional SRL (operator privat)
http://www.viaterraspedition.ro/transportcalatori.html
4. SC Transferoviar Calatori SRL (operator privat)
https://www.transferoviarcalatori.ro/
https://www.facebook.com/TFCRO/?fref=ts
5. SC Softrans SRL (operator privat)
http://www.softrans.ro/
https://www.facebook.com/www.softrans.ro/?fref=ts
6. SC Astra Trans Carpatic (operator privat)
http://www.astratranscarpatic.ro/#/home
https://www.facebook.com/AstraTransCarpatic.SRL/?fref=ts

Vă recomandăm şi:

Tren blocat în judeţul Olt. O locomotivă s-a defectat în staţia Drăgăneşti-Olt

Cum arăta infrastructura feroviară în România anilor ’60. Farmecul gărilor de altădată FOTO

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările